نسخه چاپی

قرعه سخت برای ملی پوشان جودو

قرعه كشی بیست و دومین دوره رقابتهای جودو قهرمانی آسیا برگزار شد و نمایندگان ایران رقبای خود را شناختند.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی فدراسیون جودو و کوراش ، این دوره از مسابقات از صبح فردا با حضور 212 جودوکار از 31 کشور در سالن ورزشی القادسیه کویت آغاز می شود و طی آن سبک وزنها در اولین روز به روی تاتامی می روند.

در وزن 66- کیلوگرم که 22 جودوکار حضور دارند محمد محمدی بریمانلودور اول به دیدار حریفی از کشور عراق خواهد رفت و در صورت برتری در یک مبارزه سخت به مصاف"رشید سوبیرف" قهرمان جهان و المپیک از کشور ازبکستان خواهد رفت.

در وزن 73- کیلوگرم نیز محمد فتحی پور در اولین دیدار با نماینده اردن پیکار می کند و در صورت کسب پیروزی به مصاف حریفی از کره جنوبی خواهد رفت. در این وزن 21 جودوکار وزنکشی کرده اند.

در روز دوم این مسابقات روز پنجشنبه 24 اردیبهشت ماه سعید ملایی در وزن 81- کیلوگرم دور اول جودوکاری از چین تایپه را پیش رو دارد و در ادامه به مصاف نماینده چین خواهد رفت.در این وزن هم 21 جودوکار حضور دارند.

در وزن 90- کیلوگرم محمد جمالی در میان 18 جودوکار دور اول نماینده هند را پیش رو دارد و سپس با برنده مبارزه جودوکاران ژاپن و قطر پیکار می کند.

جواد محجوب جودوکار وزن 100- کیلوگرم کشورمان دور نخست نماینده سریلانکا را پیش رو دارد و در ادامه به مصاف برنده مبارزه قرقیزستان و چین تایپه خواهد رفت . رقابتهای بخش تیمی روز جمعه برگزار می شود که طبق اعلام مسئولان برگزاری قرعه کشی آن روز پنجشنبه برگزار می شود.
.

این رقابتها روز جمعه در بخش تیمی پیگیری می شود که قرعه کشی این مسابقات روز پنجشنبه برگزار خواهد شد.

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد

۱۳۹۴/۲/۲۳

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...