نسخه چاپی

تصادف جرثقیل با ۸ خودرو

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران از برخورد یك دستگاه خودروی جرثقیل با ۸ خودروی دیگر در خیابان دولت تقاطع كاوه خبر داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، جلال ملکی درباره تصادف خودروی سنگین اظهار داشت:‌در ساعت ۱:۲۴ بامداد امروز برخورد چند دستگاه خودرو در خیابان دولت، تقاطع کاوه به سامانه آتش‌نشانی شهر تهران اعلام و ماموران سه ایستگاه آتش‌نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: با حضور آتش‌نشانان در محل حادثه مشاهده شد در بلوار کاوه به سمت دولت به دلیل نامشخصی جرثقیل سنگین از مسیر اصلی خود منحرف و با چندین دستگاه خودرو برخورد می‌کند و خودروها را کشانده و با جرثقیلی دیگری برخورد کرده بود.

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی شهر تهران یادآور شد: در این حادثه ۷ دستگاه خودروی سواری یک موتورسیکلت و یک خودروی جرثقیل سبک دچار حادثه شدند و در کل ۹ خودرو در این حادثه دخیل بودند.

ملکی گفت: در این حادثه ۸ نفر در داخل خودروها محبوس بودند و بیشتر خودروها متلاشی شده بودند. آتش‌نشان‌ها همزمان مشغول عملیات شده و قطعات خودرو را برش داده و تمامی افراد گرفتار شده را خارج کردند که سه نفر آنها به صورت سرپایی مداوا شده و ۵ نفر دیگر که ۲ خانم و ۳ آقا بودند به مراکز درمانی منتقل شدند.

ملکی افزود: جرثقیل سنگین در این حادثه به حاشیه خیابان منتقل شد و محل برای تردد خودروها ایمن‌سازی شد. در نهایت در ساعت ۱۳:۱۲ عملیات این حادثه به اتمام رسید.

۱۳۹۴/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...