نسخه چاپی

آمریكا جرات تعرض به ملت ایران را ندارد

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی گفت: آمریكا جرات هیچ تعرضی را به ملت ایران ندارد و اگر دست از پا خطا كند اقدامات ما محدود به نابودی پایگاه‌های این كشور در منطقه نخواهد بود.

به گزارش نما به نقل از فارس، مصطفی افضلی‌فرد در نطق میان‌دستور خود در صحن علنی امروز مجلس (۲۳ اردیبهشت ۹۴) گفت: آمریکا که ادعای مدیریت جهان را دارد بداند که اساس انقلاب اسلامی ملت بزرگ ایران بر منطق و استدلال استوار است اما آمریکا به جای ارائه منطق متقابل هر کجا کم آورده شروع به رجزخوانی کرده و می‌کند.

وی خطاب به مقامات آمریکایی اظهار داشت: باید تاکنون این مطلب را درک کرده باشید که جرات هیچ تعرضی را نسبت به ملت آزموده ایران اسلامی ندارید چون شکست‌های پیاپی شما در منطقه حتی در عرصه سیاسی گواه صادقی بر ناتوانی شما در تحمیل اراده‌تان بر ملت‌ها است. اگر دست از پا خطا کنید اقدام ما تنها نابودی پایگاه‌های شما در منطقه نخواهد بود بلکه در کاخ‌های شیشه‌ای شما به سراغ‌تان خواهیم آمد.

عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس اضافه کرد: شما از افکار عمومی جهان شرم نمی‌کنید که از طرفی دم از مذاکره و تعامل می‌زنید و از طرف دیگر بسیار سیاست پوسیده چماق و هویج ادامه می‌دهید.

افضلی‌فرد تاکید کرد: این را بدانید شکست مذاکرات نشان بی‌منطقی و زیاده‌خواهی و زورگویی شما است و موفقیت مذاکرات نشان قدرت و استحکام منطق و استدلال ملت با فرهنگ ایران است.

وی در تذکری به وزرای صنعت و اقتصاد و نهادهای نظارتی و امنیتی گفت: آیا شما نمی‌بینید که قاچاق بی‌رویه کالا منجر به اخلال در نظام اقتصادی کشور می‌شود و همچنان یکی از معضلات عمده کشور و موانع عمده رشد اقتصادی است. چرا در تقلیل معضل قاچاق و واردات بی‌رویه کالا کوتاهی می‌کنید. چرا دست دلالان خائن را که چیزی جز منافع کثیف باندی برایشان ارزشی ندارد از اقتصاد کشور کوتاه نمی‌کنید؟

نماینده مردم اردبیل در مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: انتظار فرهنگیان و معلمان از مسئولان امر این است که حل معضل معیشتی و تبعیض در مورد فرهنگیان را با یک بسته جامع حمایتی به مجلس ارائه کنند و مطمئنا نمایندگان مردم در مجلس همه توان خود را برای دفاع از حقوق فرهنگیان به کار خواهند گرفت.

افضلی‌فرد خطاب به رئیس‌جمهور خاطرنشان کرد: براساس اصل ۱۲۶ قانون اساسی مسئولیت امور اداری و استخدامی کشور مستقیما بر عهده شما است لذا به جد درخواست می‌کنم به سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی دستور دهید تا در خصوص حل سریع مشکل بخشی از شرکت‌کنندگان در آزمون‌های استخدامی اقدام کنند.

وی در پایان با اشاره به مشکلات حوزه انتخابی خود در بخش‌های مختلف از مسئولان خواستار رسیدگی به این مشکلات و حل آنها شد.

۱۳۹۴/۲/۲۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...