نسخه چاپی

قلعه‌نویی: مثل برخی در خانه نمی‌نشینم نقشه بكشم

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: من چه در استقلال باشم و چه نباشم برایش آرزوی موفقیت می‌كنم و این گونه نیست كه در خانه بنشینم و برنامه‌ریزی كنم یا در دفتر كار جلسه بگذارم.

به گزارش نما به نقل از فارس، امیر قلعه‌نویی در حاشیه تمرین استقلال در جمع خبرنگاران گفت: دربی بازی خاصی است اگرچه دو تیم شرایط خوبی در جدول ندارند ولی مردم این بازی برایشان مهم است حالا تیم‌ها هر جای جدول می‌خواهند باشند. برخی از هواداران می‌گویند قهرمان نشویم ولی دربی را ببریم.

قلعه‌نویی ادامه داد: بعد از باخت مقابل تراکتورسازی آنالیز بازی را مشخص کردیم. ما عالی بودیم. در مسابقه با تراکتورسازی 108 کیلومتر دویدم. زمانی که قهرمان شدیم ما 96 کیلومتر دوندگی در هر مسابقه داشتیم اما در این فصل در همه بازی‌ها بیش از 103 کیلومتر دویده‌ایم پس اینها که بهانه می‌آورند و می‌گویند بدنسازی مشکل دارد این گونه نیست. ما مشکلات فراوانی داشتیم. تمام مسئولیت نتایج تیم با من است اما یک مقدار اگر مشکلات برطرف می‌شد و بازیکنان مدنظرمان را می‌گرفتند می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم. اگر خصوصی‌سازی به بعد از مسابقات موکول می‌شد استقلال و پرسپولیس در جدول وضعیت بهتری داشتند به خصوص استقلال.

وی ادامه داد: طبق آماری که ما در آورده‌ایم کل هزینه‌های بازیکنان و کادر فنی تا امروز 7 میلیارد تومان شده است. با این حال امیدوارم دربی بازی خوبی شود و با توجه به اینکه حساسیت جدولی زیادی ندارد بتوانیم انتظارات مردم را برآورده کنیم.

سرمربی استقلال با اشاره به مشکلات این باشگاه عنوان کرد: 4، 5 هفته پیش ما در کورس قهرمانی بودیم. اگر آن زمان که نفت مسجد سلیمان را بردیم به دادمان می‌رسیدند می‌توانستیم بهتر نتیجه بگیریم. من گفتم مسئولیت نتایج با من است اما یک تیم از تیم‌های بیرونی و درونی تشکیل می‌شود. به تنهایی نمی‌شود مبارزه کرد. 7 ماه است بازیکن یک ریال پول نگرفته چطور باید انگیزه او را بالا ببریم. باید پاداش و پرداختی به بازیکن داده شود. من از همه بازیکنان تشکر می‌کنم اگرچه بعضی از آنها در حد و اندازه خودشان نبودند اما من از آنها تشکر می‌کنم و تمام مسئولیت تیم با من است.

قلعه‌نویی در مورد وضعیت کرار گفت: کرار در تمرینات حضور دارد.

وی در مورد وضعیت مصدومیت امید ابراهیمی اظهار داشت: ابراهیمی زیر نظر کادر پزشکی تمرین می‌کند. باید از تیم پزشکی هم تشکر کنم. آنها سال سخت و پرفشاری داشتند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه کرار خانه به دوش شده گفت: او خانه‌اش را تحویل داده و در این دو سه روز که در تهران است در خانه دوستش حضور خواهد داشت و پس از آن هم می‌رود.

وی در مورد اینکه ظاهرا به کرار در کمپ استقلال جا نداده‌اند گفت: اصلا چنین چیزی نیست و این مسائل را هم مطرح نکنید.

وی در مورد دربی گفت: بازی قبل را هم که پرسپولیس برد دو تیم خوب بازی کردند. در مورد دربی گفتم با توجه به اینکه حساسیت جدولی ندارد امیدوارم کیفیت بهتری نسبت به قبل داشته باشد.

سرمربی استقلال در مورد اینکه آیا ورزشگاه پر می‌شود یا نه؟ گفت: من نمی‌دانم ورزشگاه پر می‌شود یا نه اما امیدوارم استقبال خوبی از این بازی انجام شود.

قلعه‌نویی در مورد اینکه آینده کاری را در استقلال به نتیجه دربی بستگی دارد گفت: حرف و حدیث همیشه هست و کاری نمی‌توان کرد. من خوشحالم زمانی که با استقلال یک میلیارد و 200 میلیون تومان قرارداد امضا کردم با دلار 900 تومان 3 میلیارد تومان به من پول می‌دادند. آنها که خانه‌نشین هستند باید ناراحت شوند. من که در اهواز، کرمان، سپاهان کار کرده‌ام و 5 جام قهرمانی از 6 قهرمانی استقلال را من آوردم. سه بار در جام حذفی و دو بار در لیگ برتر قهرمان شدم. از اول کار برنامه‌ریزی کردند تا استقلال به این روز بیفتد و موفق هم شدند.

من چه در استقلال باشم و چه نباشم برایش آرزوی موفقیت می‌کنم و این گونه نیست که در خانه بنشینم و برنامه‌ریزی کنم یا در دفتر کار جلسه بگذارم.

وی در مورد اینکه منظورش به پیشکسوتان استقلال است گفت: من حرفی از پیشکسوتان نزدم. یک روز باید با بودن خدمت کرد و یک روز هم باید با نبودن خدمت کرد. من 5 قهرمانی با استقلال آوردم. یک سومی و نایب‌قهرمانی هم با این تیم آورده‌ام. آنهایی که می‌خواهند در مورد من حرف بزنند بهتر است اول به این آمار حرف بزنند و بعد در مورد قلعه‌نویی صحبت کنند. بدنامی برای آنها بهتر از بی‌نامی است. حرف این افراد پشیزی ارزش ندارد. اگر آنها کاربلد بودند یک تیم معمولی به آنها می‌دادند. بدنامی بهتر از گمنامی برای آنها است و می‌خواهند مدام در روزنامه‌ها باشند.

سرمربی استقلال تصریح کرد: قلعه‌نویی توکلش به خدا است و به کسی باج نمی‌دهد. این افراد اگر با این تفکرات بخواهند از من تعریف کنند یعنی اینکه راهم را اشتباه رفتم. آیه نازل نشده که قلعه‌نویی همیشه جام بیاورد. اگر این گونه است چرا لیگ برتر برگزار می‌شود. ونگر 20 سال مربیگری کرده. امسال در آرسنال هزینه‌های زیادی کرد. مسعود اوزیل را آورد اما جامی نیاورد. فوتبال قشنگی‌اش به همین نتایج است. تازه در آنجا بی‌معرفتی و نامردی‌های ما را هم ندارند.

قلعه‌نویی در مورد اینکه برانکو از او تعریف کرده گفت: برانکو برای فوتبال ما زحمت کشیده است. او جزو مربیان با اخلاقی است. من وقتی او سرمربی تیم ملی بود در مورد او صحبت نکردم. سه روز خوب را هم در برلین با او داشتم. بعد از جام جهانی آلمان در اجلاسی بودم که برانکو هم در آنجا بود. اینها معرفت و مسلمانی است. او تمام اطلاعاتی که من از تیم ملی نیاز داشتم را در اختیارم گذاشت. من از اینکه برانکو به ایران برگشته خوشحالم. این افراد به فوتبال ما کمک می‌کنند نه کسانی که به ایرانی‌ها توهین می‌کنند و هرچه می‌خواهند می‌گویند و یکسری مزدور هم از آنها حمایت می‌کنند. من از دایی و درخشان هم تشکر می‌کنم.

۱۳۹۴/۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...