نسخه چاپی

استعفای ۲ مسئول در حضور آقای معاون

لطف‌الله محمدنژاد و لطف‌الله‌ آجدانی در حضور معاون سیاسی وزیر كشور از سمت خود به صورت لفظی استعفا دادند.

به گزارش نما به نقل از فارس، لطف‌الله محمدنژاد و لطف‌الله آجدانی چهارشنبه شب ‌در جلسه فعالان سیاسی مازندران با انتقاد از برخی عملکرد مسئولان در استان از سمت خود ‌استعفا ‌دادند.

لطف‌الله محمدنژاد مسئول مستعفی مرکز اسناد و کتابخانه ملی مازندران در این جلسه با انتقاد از برخی انتصاب‌ها در مازندران، تصریح کرد: مردم مازندران بزرگ‌ترین حماسه را در انتخابات یازدهم داشتند.‌

وی با اعلام اینکه در حال حاضر افرادی در تیم مدیریتی مازندران قرار گرفته‌اند که تفکر پوپولیستی دارند، بیان کرد: این افراد با وجود اینکه جایگاهی ندارند در تیم مدیریت استان حضور دارند و برخی از افراد پس از روی کار آمدن دولت با پای خودشان قرار بود که از مسئولیت کناره‌گیری کنند ولی عده‌ای جلوی آنها را گرفته و دوباره به فعالیت خویش در استان ادامه می‌دهند.

مسئول مستعفی مرکز اسناد و کتابخانه ملی مازندران با انتقاد از عملکرد فرماندار شهرستان بابل که در زمان حضور احمدی‌‌نژاد پای سخنرانی‌اش نشست، گفت: فرماندار دولت تدبیر و امید پای سخنرانی فردی نشست که کشور را به ناکجاآباد برد و این فرماندار اعلام کرد که احمدی‌نژاد از بزرگان نظام است.

وی با بیان اینکه دولت روحانی مظلوم است، افزود: فرماندار دولت تدبیر و امید چهار ساعت پای سخنرانی رئیس گروه انحرافی می‎نشیند.

مسئول مستعفی مرکز اسناد و کتابخانه ملی مازندران با اعلام اینکه برای حضور روحانی در مازندران در دوره انتخابات تلاش زیادی کردم، گفت: با نفس شیمیایی خودم مردم را چهار ساعت نگه داشتم تا روحانی به ساری برسد.

محمدنژاد با اعلام اینکه تریبون دست افراد خاصی در مازندران قرار دارد، خاطرنشان کرد: سمفونی مدیریت استان از هارمونی خاصی برخوردار نیست.

به گزارش فارس بعد از سخنرانی محمدنژاد، مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری مازندران به دفاع از عملکرد دولت روحانی و ربیع فلاح در مازندران پرداخت.

لطف‌الله آجدانی خاطرنشان کرد: دولت تدبیر و امید در کشور و مازندران دستاوردهای درخشانی داشت، البته ناکامی‌ها متوجه دولت است که بخشی از سوء‌مدیریت بود و بخشی دیگر به دلیل فشارها و محدودیت‌ که به مسئولان وارد می‌شود.

وی با اعلام اینکه بزرگ‌ترین خطری که اعتدال را تهدید می‌کند، افراطی‌گری است، افزود: اعتدال آمده تا به افراطی‌گری پایان ببخشد.

با این سخنان آجدانی، لطف‌الله محمدنژاد مسئول مستعفی کتابخانه اسناد ملی مازندران خطاب به آجدانی گفت: تا قبل از دریافت سمت به عنوان منتقد جدی دولت در مازندران بودید.

مدیرکل آموزش و پژوهش استانداری مازندران ‌با بلند کردن قرآنی که بر روی تریبون بود، گفت: به کلام الله قسم می‌خورم شما استعفایت را بنویس، من هم استعفا می‌دهم و اگر استعفا دهم جایگاه دنیوی بزرگ‌تری به دست خواهم آورد.

وی در پایان برای دولت تدبیر و امید در مازندران آرزوی موفقیت کرد.

۱۳۹۴/۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...