نسخه چاپی

به نشانه اعتراض خبرنگاران نشست خبری رئیس‌جمهور عراق را ترك كردند

خبرنگاران خبرگزاری‌های كشور به دلیل ناهماهنگی تیم اطلاع‌رسانی ریاست‌جمهوری در برگزاری نشست خبری رئیس‌جمهور عراق و همچنین معطلی سه ساعت، این نشست را ترك كردند.

به گزارش نما به نقل از فارس، روز سه‌شنبه از سوی مرکز ارتباطات و اطلاع‌رسانی دفتر رئیس‌جمهور دعوت‌نامه‌ای به خبرگزاری‌ها ارسال و از خبرنگاران و عکاسان دعوت شد تا رأس ساعت 45 و 6 صبح در نهاد ریاست جمهوری حاضر شوند تا در نشست خبری رئیس‌جمهور عراق حضور یابند اما ناهماهنگی در تیم رسانه‌ای نهاد ریاست‌جمهوری و معطلی 3 ساعت اصحاب رسانه موجب گلایه خبرنگاران و عکاسان شد و خبرنگاران تمامی رسانه‌های مکتوب و حبرگزاری‌های کشور محل برگزاری نشست را ترک کردند.
خبرنگاران تصویری و مکتوب که برای پوشش این نشست تمایل داشته و حتی تعدادی از خبرنگاران قبل از ساعت مقرر در محل مقرر حضور پیدا کردند ناهماهنگی‌های تیم رسانه‌ای و هماهنگی نهاد ریاست‌جمهوری و بی توجهی به خبرنگاران موجب گلایه و سردرگمی آنها شد.

از دلایل دیگر گله‌مندی خبرنگاران حاضر این بود که یکی از اعضای تیم رسانه‌ای نهاد ریاست‌جمهوری گفت به دلیل نبود فرصت کافی، پرسش و پاسخی برای خبرنگاران مکتوب وجود نداردغ همچنین خبرنگاران مستقر علی‌رغم بازرسی‌های صورت گرفته، گوشی‌ همراه خود را نیز تحویل می‌دادند.

عکاسان خبرگزاری‌های داخلی نیز که در این مراسم حضور داشتند از نحوه برخورد مسئولان برگزاری مراسم ناراضی بوده و از آنها گلایه‌‌مند بودند چراکه چندین بار به محل و جایی که آنها حصور داشتند در این نشست ایراد گرفته شد.

برپایه این خبر دولت یازدهم با روی کار آمدن خود نوید فضای رسانه‌ای آزاد را می‌داد اما اکنون برخی از رسانه‌های مهم داخلی از حضور در برنامه‌های رییس‌جمهور حذف می‌شوند و تنها برخی رسانه‌ها می‌توانند در برنامه‌های رئیس‌جمهور حضور یابند که این موضوع یک تدبیر جدی را از سوی دولتمردان یازدهم می‌طلبد.

۱۳۹۴/۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...