نسخه چاپی

كشف صدها اسلحه سازمانی «ناتو» از قاچاقچیان

سردار مؤیدی با بیان اینكه قاچاقچیان مواد مخدر امروز اقدام به قاچاق اسلحه نیز می‌كنند، از كشف بیش از ۱۴۰۰ قبضه سلاح در سال ۹۳ خبر داد و گفت: عمده سلاح‌های كشف‌شده از قاچاقچیان مواد مخدر از جمله سلاح‌های سازمانی ناتو است.

به گزارش نما سردار علی مؤیدی در گفت‌وگو با خبرگزاری تسنیم، با اشاره به گستردگی جرائم قاچاقچیان مواد مخدر و گره‌خوردن قاچاق مواد مخدر با سایر جرائم اظهار داشت: متأسفانه امروز حمل مواد مخدر در شرق کشور و قاچاق این مواد از مرزهای شرقی، صرفاً با حمل این مواد همراه نیست و ما با مجموعه‌ای از جرائم روبه‌رو هستیم.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر با بیان اینکه قاچاقچیان مواد مخدر کنار قاچاق این مواد، مرتکب بسیاری از جرائم دیگر نیز می‌شوند، گفت: تجارب ما نشان می‌دهد که این قاچاقچیان مسلح عمدتاً کنار قاچاق مواد مخدر، دست به قاچاق اسلحه و مهمات نیز می‌زنند.

وی در خصوص آمار به دست آمده از اسلحه و مهمات مکشوفه در سال گذشته توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر، اظهار داشت: در سال 93 مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی موفق شدند در درگیری با قاچاقچیان، بیش از 1400 قبضه اسلحه و مهمات را از آن‌ها کشف و ضبط کنند.

مؤیدی خطاب به برخی از مدعیان حقوق بشر که برخورد جمهوری اسلامی ایران با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر را از مصادیق نقض حقوق بشر عنوان می‌کنند، گفت: کشورها و افرادی که دم از حقوق بشر می‌زنند و ما را به‌منظور برخورد با قاچاقچیان مسلح مواد مخدر محکوم می‌کنند، باید به این سؤال پاسخ دهند که اگر این فجایع در کشور خودشان هم اتفاق می‌افتاد، همین موضع‌گیری را داشتند؟

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی در پایان خاطرنشان کرد: عمده سلاح‌های کشف شده از قاچاقچیان مواد مخدر از جمله سلاح‌های سازمانی کشورهای اروپایی و ناتو است که امروز شاهدیم در اختیار قاچاقچیان مواد مخدر شرق کشور قرار دارد.

۱۳۹۴/۲/۲۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...