نسخه چاپی

عضو هئیت علمی دانشگاه كرمانشاه در گفتگو با نما بررسی كرد:

پشت پرده و دستان پنهان حوادث مهاباد

عکس خبري -پشت پرده و دستان پنهان حوادث مهاباد

محمد كرمی راد گفت: انتشار این خبر با سرعت بسیار در شبكه های اجتماعی ، رنگ و بویی دیگری به این موضوع داده است .

محمد کرمی راد نماینده دوره هشتم مجلس شورای اسلامی در گفتگو با خبرنگار نما پیرامون پشت پرده حوادث اخیر مهاباد گفت: پشت پرده حوادث اخیر مهاباد ، دست های پنهان بیگانه دیده می شود که از این موضوع دخالت می کنند . در صورتی این مساله ای است که ممکن است در هر زمانی اتفاق بیفتد . اما انتشار این خبر با سرعت بسیار در شبکه های اجتماعی ، رنگ و بویی دیگری به این موضوع داده است .
وی افزود : به هرجهت بیگانگان و دشمنان این نظام درآن سوی مرزها به دنبال سوژه هایی برای سو استفاده و مصارف خود هستند و با بزرگنمایی این اتفاق را انعکاس دهند تا بتوانند موجب اختلاف بین اهالی بشوند .
عضو هئیت علمی دانشگاه کرمانشاه خاطر نشان کرد : با توجه به اینکه سران منحله دمکرات و ضد انقلاب در این مناطق سم پاشی می کنند و هر ساله در سالگرد کشته شدن قاسم لو سرکرده ملعون حزب دمکرات ، به دنبال بهانه هایی برای ناآرام کردن منطقه می گردند .
وی تصریح کرد: البته آنها به خوبی می دانند که در طی 36 سال پس از انقلاب وحدت همه اقوام و طوایف اعم از کرد و لر و ترک ، شیعه و سنی در کشور نسبت برادری به یکدیگر داده اند و نشان داده اند که ملتی واحد و یکپارچه اند و نماد این همبستگی در هشت سال دفاع مقدس نمایان شده است.
کرمی راد خاطر نشان کرد : تحرکات ضد انقلاب در ابتدای انقلاب توسط همین مردم خنثی شد و بابت این امر خونهای بسیاری از مردم کرد اعم از شیعه و سنی ریخته شد. فداکاری و ایثارگری مردم کرد سبب ثبات و آرامش و اقتدار و امنیت امروز شد .
وی تصریح کرد: این آرامش منطقه برای ضد انقلاب و دشمنان هزینه سنگینی داشته است ، لذا از اتفاق های بسیار کوچک ، بزرگنمایی می کنند تا کشور را با چالش مواجه کنند . البته مسوولین امنیتی ما مراقب وضعیت کنونی هستند و به نظر می رسد باید دقت بیشتری در این زمینه داشته باشند، زیرا وظایف آنها در این منطقه بسیار حساس تر است و نباید زمینه سو استفاده در این مناطق فراهم شود.

۱۳۹۴/۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...