نسخه چاپی

معروف: بازی‌مان شبیه والیبال نبود!

كاپیتان تیم ملی والیبال كشورمان گفت: در دیدار مقابل فنلاند بازی‌مان شبیه والیبال نبود و فكر می‌كنم از لحاظ ذهنی هم آماده این بازی نبودیم.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، سعید معروف پس نخستین دیدار دوستانه ایران با فنلاند در کورتانه که با نتیجه 3 بر صفر به سود میزبان به پایان رسید، گفت: این، بازی اول بود. ما همیشه در بازی‌های تدارکاتی مشکل داشتیم. با توجه به اینکه دو ماهی است که در تمرینات بدنسازی هستیم طبیعی است که بدن‌های ما شادابی همیشگی را نداشته باشید. مطمئناً رفته رفته بهتر خواهیم شد و بازی‌های خوب سال‌های قبل را شاهد خواهیم بود.

وی افزود: فنلاند هم تیمش نسبت به چند سال پیش ضعیف‌تر شده ولی این تیم در اروپا با تیم‌های خوبی بازی می‌کند. این تیم بازیکنان باتجربه‌ای دارد که خیلی خوب بازی کردند ولی در مجموع قدرت آنها در سطح تیم‌های سطح یک دنیا نیست. به نظر من فنلاند جزو تیم‌های درجه دو است ولی مقابل ما خیلی خوب بازی کردند. مهم این است که ما در دو بازی بعدی خیلی بهتر عمل خواهیم کرد.

معروف اضافه کرد: امروز بازی‌مان شبیه والیبال نبود و فکر می‌کنم از لحاظ ذهنی هم آماده این بازی نبودیم. ما در بازی با جمهوری چک تا شروع بازی با آمریکا به شرایط آمادگی ایده‌آل می‌رسیم.

۱۳۹۴/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...