نسخه چاپی

محدودیت تردد در اطراف استادیوم آزادی

این مقام ارشد راهنمایی و راندگی تهران بزرگ به ممنوعیت توقف در ضلع غربی و شرقی اشاره كرد و گفت: در صورت توقف خودرو، پلیس راهور حتما نسبت به جابجایی خودرو اقدام خواهد كرد.

به گزارش نما به نقل از فارس، جانشین پلیس راهور تهران بزرگ از محدودیت تردد وسایل نقلیه سنگین در اطراف استادیوم آزادی خبر داد و گفت: برای تسهیل در تردد شهروندان ممنوعیت توقف خودرها را در ضلع غربی و شرقی استادیوم اجرا خواهیم کرد.

سرهنگ حسن عابدی جانشین پلیس راهور تهران بزرگ در مورد تمهیدات پلیس راهنمایی و راندگی تهران برای دربی امروز اظهار داشت: پلیس راهنمایی و رانندگی از صبح امروز در معابر ترافیکی منتهی به استادیوم حضور فعال داشته و دارد.

جانشین پلیس راهور تهران بزرگ با بیان این مطلب که در کلیه پارکینگ‌ها از ساعت 9:30 باز شده است تصریح کرد: محدودیت تردد به جز وسایل نقلیه سنگین در اطراف استادیوم آزادی نداریم.

این مقام ارشد راهنمایی و راندگی تهران بزرگ به ممنوعیت توقف در ضلع غربی و شرقی اشاره کرد و گفت: در صورت توقف خودرو، پلیس راهور حتما نسبت به جابجایی خودرو اقدام خواهد کرد.

سرهنگ عبادی در پاسخ به دیگر پرسش فارس در مورد دیگر محدودیت‌های پلیس راهور خاطر نشان کرد: تا زمانی که پارکینگ‌ها اشباع نشده باشند محدودیتی نداریم اما در صورت اشباع پارکینگ‌ها با توجه به شرایط تمهیدات ویژه اجرا خواهد شد.

۱۳۹۴/۲/۲۵

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...