نسخه چاپی

نكونام در راه استقلال

عکس خبري -نکونام در راه استقلال

خبرنامه دانشجویان ایران:مسئولان باشگاه استقلال با كاپیتان تیم ملی به توافق اولیه رسیده‌اند و قرار است طی 48 ساعت آینده تكلیف نهایی حضور وی در این تیم مشخص شود. در صورتی كه استقلال بتواند با جواد نكونام به توافق نهایی برسد، حضور خلعتبری در این تیم منتفی خواهد شد.

به گزارش نما به نقل از مهر، مسئولان باشگاه استقلال در طول فصل نقل و انتقالات مذاکراتی را با مجتبی جباری هافبک میانی این تیم داشتند تا وضعیت او برای حضور در دوازدهمین دوره رقابتهای لیگ برتر مشخص شود.

حتی امیر قلعه نویی سرمربی آبی پوشان نیز که گفته می شود با جباری مشکل دارد در گفتگوهایش اعلام کرد در صورتی که جباری در تمرینات شرکت کند، جزو بازیکنان این تیم محسوب خواهد شد اما بازیکن خبرساز فصل نقل و انتقالات به تمرینات نرفت.



یکی از مسئولان باشگاه استقلال که خواست نامی از او برده نشود در گفتگو با خبرنگار مهر از منتفی شدن حضور مجتبی جباری در این تیم برای فصل آینده خبر داد و تاکید کرد که با وجود انتظار چند هفته ای باشگاه، این بازیکن حاضر به حضور در تمرینات نشده و کادر فنی و مدیریتی دیگر نظری روی او ندارد.

در این میان علی فتح الله زاده مذاکرات خود با جواد نکونام و محمدرضا خلعتبری را طی روزهای گذشته پیگیری کرده است. هر چند حضور نکونام به واسطه قراردادی که با اوساسونا دارد کمی سخت است، اما یک منبع آگاه از توافق اولیه فتح الله زاده با این بازیکن و باشگاه اوساسونا خبر داد.

قرار است در 48 ساعت آینده وضعیت قرارداد جواد نکونام با باشگاه استقلال مشخص و نهایی شود. در صورتیکه این باشگاه بتواند با نکونام و باشگاه اوساسونا به توافق نهایی برسد، حضور خلعتبری در این تیم منتفی خواهد شد چرا که استقلال توانایی مالی برای جذب این دو بازیکن را ندارد.

۱۳۹۱/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...