نسخه چاپی

ترافیك سنگین در محور هراز به سمت پایتخت

فرمانده پلیس‌راه ویژه شرق استان تهران از وجود ترافیك سنگین در محور هراز به سمت پایتخت خبر داد و گفت: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 امروز تا یك بامداد روز یك‌شنبه 27 اردیبهشت ماه از رودهن به آمل ممنوع است.

به گزارش نما به نقل از فارس، مهران کرانیان با اشاره به وضع ترافیک در محورهای شرق استان تهران اظهار داشت: هم‌اکنون شاهد ترافیک سنگین در محور هراز، منطقه جاجرود و ورودی آزادراه تهران - پردیس و ترافیک روان در محور امام رضا (ع) هستیم.

وی با بیان اینکه تردد انواع تریلر، کامیون و کامیونت تا اطلاع ثانوی در محور هراز ممنوع است، تصریح کرد: تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 13 امروز تا یک بامداد روز یک‌شنبه 27 اردیبهشت ماه از رودهن به سمت آمل ممنوع اعلام شد.

فرمانده پلیس‌‌راه ویژه شرق استان تهران تصریح کرد: همچنین تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت 15 امروز تا ساعت یک بامداد روز یک‌شنبه 27 اردیبهشت ماه از آب‌اسک به سمت رودهن (محدوده مشاء) به‌صورت یک‌طرفه اعلام شده است.

کرانیان با بیان اینکه تاکنون حادثه جدی در محورهای شرق استان تهران رخ نداده است، گفت: به تمام رانندگان وسایل نقلیه توصیه می‌کنیم که با رعایت سرعت مطمئنه و پرهیز از شتاب رانندگی کرده و با همکاری پلیس‌راه، سلامتی خود و خانواده خود را تضمین کنند.

وی ادامه داد: رانندگان در نقاطی که مسیر باریک می‌شود، اگر صبر و شکیبایی داشته باشند، قطعاً مشکلی برای آنها به وجود نمی‌آید.

۱۳۹۴/۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...