نسخه چاپی

حذف روادید گردشگری در ایران

عضو فراكسیون گردشگری مجلس شورای اسلامی از حذف روادید گردشگری در ایران خبر داد و گفت: حذف روادید با 70 كشور در دست اقدام است.

به گزارش نما مهرداد لاهوتی عصر امروز در حاشیه جشنواره بهار نارنج در لنگرود در گفت‌وگو با فارس در این شهرستان با اشاره به اهمیت صنعت گردشگری در ایران اظهار کرد: صنعت گردشگری رتبه سوم را به خود اختصاص داده است.

وی با بیان اینکه صنعت گردشگری پس از صنایع نفت و خودروسازی در جایگاه بعدی قرار دارد، افزود: صنعت گردشگری باید به جایی برسد که درآمد اقتصادی خوبی برایمان داشته باشد.

نماینده مردم لنگرود در مجلس با اشاره به اینکه در افق 1404 باید ایران 20 میلیون نفر گردشگر خارجی داشته و بیش از 25 میلیارد دلار درآمد کسب کند، گفت: باید زیرساخت‌های صنعت گردشگری تکمیل شود.

وی درباره نشست خود با رئیس سازمان میراث فرهنگی کشور افزود: در این نشست اقدام‌هایی مانند حذف روادید گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.

لاهوتی با بیان اینکه حذف روادید گردشگری بین کشورها با ایران در دست اقدام است، خاطرنشان کرد: حذف روادید با 70 کشور در دست اقدام است و با حذف آن شرایط ورود و خروج گردشگران به ایران سهل‌تر می‌شود.

وی ساخت هتل با بخش‌خصوصی و آماده‌سازی زیرساخت‌های گردشگری را از دیگر مباحث مطرح شده با رئیس سازمان میراث فرهنگی عنوان کرد.

عضو فراکسیون گردشگری مجلس به برگزاری جشنواره بهار نارنج اشاره کرد و یادآور شد: برگزاری چنین جشنواره‌هایی در معرفی جاذبه‌های گردشگری تأثیرگذار است.

وی بهار نارنج را دارای خواص زیادی دانست و خاطرنشان کرد: چنین جشنواره‌هایی موجب ایجاد نشاط و شادابی در بین مردم می‌شود.

۱۳۹۴/۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...