نسخه چاپی

نماینده تبریز: منشا شایعات باید معرفی شود

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسكو در مجلس شورای اسلامی گفت: اتفاقات روی داده در بازی دیروز تیم های تراكتورسازی و نفت نیازمند بررسی كارشناسی است چرا كه بازی با احساسات 85 هزار نفر تماشاگر صحیح نیست.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، محمد اسماعیل سعیدی اظهار کرد: با یک شایعه در این بازی با احساسات تماشگران بازی کردند. دیروز در بازی فوتبال تیم های تراکتورسازی و نفت در ورزشگاه یادگار امام حضور داشتم و متاسفانه در خصوص اطلاع رسانی بازی همزمان و مدیریت صحنه ضعیف عمل شد.

سعیدی خاطر نشان کرد: تابلویی که به منظور اطلاع رسانی در این ورزشگاه نصب شده است کار نمی کرد و در این بازی حساس ضروری بود که اطلاعات به صورت مستقیم به اطلاع تماشاگران و تیم ها برسد. شایعاتی در این بازی روی داد که ضروری است هرچه سریع تر منشا و مبدا این شایعات شناسایی و معرفی شود و این حق مردم است که از جزئیات این موضوع اطلاع داشته باشند.

نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی، افزود: قطع بودن سیستم های ارتباطی در این ورزشگاه موضوعی است که باید مورد توجه قرار گیرد من به شخصه بارها تلاش کردم تا از طریق تلفن همراه تماس حاصل کنم که مقدور نبود و مسئولان مخابرات باید پاسخگوی این موضوع باشند ، اگر مشکلی وجود داشت باید قبل از بازی پیش بینی و برطرف می شد.

سعیدی، خاطر نشان کرد: مسئولان ورزشی استان، مسئولان امنیتی، مسئولان ورزشگاه یادگار امام و تمام مدیران امر باید پاسخگوی ضعف های ارتباطی این مجموعه در این بازی حساس باشند.

وی گفت: این وظیفه مسئولان امر است که مشکلات احتمالی را پیش بینی و مدیریت کنند و اگر عوامل پشت پرده ای می خواستند شایعه ای به وجود آید باید مدیریت این موضوع قبل از بازی انجام می شد تا مشکلی روی ندهد.

وی با تشکر از متانت تماشگران و طرفداران تیم تراکتورسازی افزود: باید از مردم تشکر کرد چرا که با وجود حضور حداکثری در این ورزشگاه با متانت تمام فضایی در شان مردم آذربایجان را در طول بازی به همهگان نشان دادند و در حال حاضر از مردم می خواهم خویشتنداری خود را حفظ کنند تا پیگیر موضوع باشیم.

وی گفت: قطعا پیگیر موضوع از طریق مجلس خواهیم بود و با همکاران نامه ای را در این خصوص تنظیم و به وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال ارسال خواهیم کرد چرا که اگر جریاناتی قصد این کار را داشتند باید شناسایی و به مردم معرفی شوند.

۱۳۹۴/۲/۲۶

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...