نسخه چاپی

بیش از 100 متخصص مغز و اعصاب تربیت كردم

عکس خبري -بيش از 100 متخصص مغز و اعصاب تربيت کردم

پروفسور سیدابراهیم كتابچی گفت: بیش از 100 متخصص جراحی مغز و اعصاب و فوق‌تخصص در كشور تربیت كردم.

به گزارش نما، سیدابراهیم کتابچی یکی جراحان و مدرسان بزرگ مغز و اعصاب کشور و یکی از خیران و حامیان آموزش و پرورش مازندران در حاشیه سفر به مازندران در گفت‌وگو با فارس با اشاره به اینکه در رشته پزشکی دانشگاه تهران فارغ‌التحصیل شده و تخصص جراحی مغز و اعصاب را گرفتم، اظهار کرد: تخصص جراحی قاعده جمجمه را در آلمان گذراندم و حدود 30 سال در دانشگاه تهران به عنوان استاد و رئیس بخش فعالیت می‌کنم.

وی با بیان اینکه بیش از 100 متخصص در سطح کشور تربیت کردم، افزود: تربیت بیش از 100 پزشک برای کسب تخصص جراحی مغز و اعصاب و فوق‌تخصص از دیگر اقداماتم بوده است.

این جراح مغز و اعصاب با اشاره به ایجاد حدود 100 مراکز علمی در مازندران، تصریح کرد: بخش تخصصی جراحی مغز و اعصاب در دانشگاه مازندران را ایجاد کردم که هم‌اکنون پنج نفر در آن مشغول به تحصیل هستند.

وی با اعلام اینکه روزهای پنج‌شنبه و جمعه هر هفته با نجام عمل جراحی، برای دانشجویان و رزیدنت‌های در حال کسب تخصص آموزش دارم، خاطرنشان کرد: در مدرسه‌سازی هم در حال توسعه یک مرکز برای کودکان بی‌سرپرست و کودکان در معرض بزه‌کاری هستیم تا محلی به‌صورت شبانه‌روزی برای دانش‌آموزان نیازمند مهیا شود.

کتابچی با اشاره به انجام اقدامات آموزشی در شهرستان آمل، بیان کرد: در این شهرستان نیز در حال ایجاد دبستان، دبیرستان و دانشگاه به‌نام پروفسور مجید سمیعی از نوابغ ایران اسلامی در دنیا هستیم که در این مجموعه عضو هیئت امنا هستم.

وی در پاسخ به سئوال خبرنگار خبرگزاری فارس در مورد تکمیل پروژه طبقاتی آموزشی دین و دانش که مدت‌ زمان زیادی منتظر کمک خیران است، اظهار کرد: برای تکمیل این پروژه مسئولان اداره آموزش و پرورش آمل صحبت‌هایی داشتند و امیدوارم با برنامه‌های مدون این مجموعه بزرگ آموزشی به پایان رسد.

این جراح مغز و اعصاب مازندرانی با اشاره به ضرورت کیفیت‌بخشی آموزشی در مدارس، اظهار کرد: مردم می‌توانند در کیفیت دادن به مراکز آموزشی نقش عمده‌ای ایفا کنند و همراه با خیران در راستای حمایت از آموزش و پرورش وارد میدان شوند تا بیش از گذشته شاهد کیفیت‌بخشیدن به فعالیت‌های این نهاد باشیم.

کتابچی با اعلام اینکه توسعه دانش، پژوهش و افزایش اطلاعات علمی مردم مازندران از مهم‌ترین اهداف فعالیت در این استان است، تصریح کرد: مازندران استانی با موهبت‌های کم‌نظیر الهی است و مردم آن شایسته بهترین‌ها در بخش‌های مختلف هستند.

وی با بیان اینکه کار در مازندران و فعالیت برای مردم این منطقه لذت‌بخش است، گفت: برای کیفیت‌بخشی، توسعه و ساخت مدارس در مازندران برنامه‌های زیادی در دستور کار دارم که در آینده با پیاده‌سازی تفکرات اجرا می‌شود.

۱۳۹۴/۲/۲۷

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...