نسخه چاپی

انتقال اموال موسسه میزان به بانك صادرات

استاندار خراسان شمالی گفت: طی توافق رئیس بانك مركزی با وزیر كشور مقرر شد تا اموال موسسه میزان به بانك صادرات منتقل شود.

به گزارش نما به نقل از خبرنگار اترک نیوز، علی اکبر پرویزی، استاندار خراسان شمالی در جلسه شورای برنامه ریزی و توسعه استان اظهار کرد: جلسه ای که با حضور شماری از استانداران کشور، رئیس بانک مرکزی و وزیر کشور برای رسیدگی به مشکلات موسسه میزان تشکیل شد، در آن جلسه توافق شد تا تمامی اموال موسسه میزان به بانک صادرات منتقل شود.
پرویزی افزود: هفته آینده منتظر دریافت دستورالعمل این موافقت نامه هستیم تا این دستور العمل در اختیار بانک عامل قرار گیرد و برای رفع مشکلات بوجود آمده در استان اجرایی شود.
نماینده مردم اسفراین در مجلس شورای اسلامی نیز در جلسه اظهار کرد: با تشکیل موسسات مالی و اعتباری در مناطق محروم، شاهد بودیم که منابع از استان به سوی کلان شهرها به غارت رفت و استان با چالش های اجتماعی روبرو شد.
هادی قوامی با تاکید بر اینکه فعالیت این موسسات مجاز نیست، گفت: چنین موسساتی که تابلوی بانک مرکزی را ندارند باید جمع آوری شوند.
وی همچنین بر ضرورت سند آمایشی سرزمینی برای استان نیز تاکید کرد و گفت: وجود چنین سندی موجب خواهد شد تا حداکثر استفاده از ظرفیت های موجود در استان انجام شود.
وی گفت: با تهیه این سند، حفظ مشی ها ترسیم خواهند شد و زیرساخت های متناسب با این خط مشی ها آماده سازی می شوند و اعتبارات نیز اصولی تر هزینه خواهد شد.
قوامی خاطر نشان کرد: به دلیل فقدان سند آمایش در استان، بسیاری از پروژه ها با مشکل معارضان روبرو هستند.

۱۳۹۴/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...