نسخه چاپی

كار گوینده ورزشگاه یادگار امام اصلا درست نبود

رئیس فدراسیون فوتبال گفت: كار گوینده ورزشگاه كه هواداران را به جشن قهرمانی دعوت كرد اصلا درست نبود.

به گزارش نما به نقل از فارس، علی کفاشیان در خصوص اتفاقات رخ داده در تبریز اظهار داشت: بازی‌ها به شکل عادی پیشرفت و در نیمه اول بازی سپاهان با سایپا 2 بر صفر تمام شده بود. متاسفانه در جریان بازی اطلاعات درست و حسابی از ورزشگاه اصفهان به استادیوم یادگار نرسید و هر گونه ارتباط هم قطع شده بود. در این بین یک عده تصور کردند تراکتورسازی قهرمان شده که آن اتفاقات رخ داد.

رئیس فدراسیون فوتبال با اشاره به اشتباه عجیب گوینده ورزشگاه مبنی براینکه هواداران تراکتورسازی خود را آماده جشن کنند گفت: گوینده ورزشگاه کار خیلی بدی کرد که این موضوع را از طریق میکروفن به هواداران انتقال داد البته پزشک تراکتورسازی و افرادی که خبر تساوی در اصفهان را به نیمکت تیم تبریزی منتقل کردند کار اشتباهی انجام دادند که ما این موضوع را قطعا پیگیری خواهیم کرد و باید با عوامل اتفاقات تبریز برخورد شود. هرگز نمی‌شد تصور کرد که کدام تیم برنده است و دیدید که تراکتورسازی تا دقایق آخر برای قهرمانی تلاش می‌کرد اما جا دارد به مسئولان سپاهان و اعضای این تیم هم تبریک بگویم.

کفاشیان در پاسخ به این سوال که چه اقداماتی برای پیگیری این موضوع صورت گرفته است گفت: قطعا گزارش‌هایی را جمع‌آوری کردیم که سازمان لیگ هم گزارشی را به وزیر ورزش ارائه داد. مطمئن باشید اگر تخلفی صورت گرفته باشد با این موضوع برخورد خواهد شد ولی مهم این است که سازمان لیگ به بهترین شکل کار خود را انجام داد و همه دیدند که نفت تا آخرین لحظه برای قهرمانی تلاش کرد و من هم به تبریز رفته بودم که جام را در آنجا به یکی از دو تیم اهدا کنم. با توجه به نتایج 70، 80 تصور می‌کردیم که جام در تبریز بالا برود ولی آن 20 درصد باقی مانده باعث شد جام به اصفهان برود و من هم بدون اینکه کاپی را به تیمی اهدا کنم برگشتم.

به گزارش فارس، کفاشیان با اشاره به بزگزاری لیگ فوتبال ایران گفت: امسال در بالا و پایین جدول همه چیز خوب پیش رفت و فکر می‌کنم سازمان لیگ باشگاه‌ها را بدون دغدغه اداره کرد. هم داوری‌ها خوب برگزار شد و هم کیفیت مسابقات.

وی تاکید کرد: در مورد مشکلات فنی هم باید از افراد اهل فن سوال کنید ولی می‌بینید که در تیم ملی ما جوانگرایی شده هرچند تعدادی از باشگاه‌ها از لحاظ ساختاری در حد و اندازه های حرفه‌ای نبودند ولی امسال از سال گذشته خیلی بهتر بودیم. باید به این نکته هم توجه کنیم که باشگاه‌های ما باید در لیگ قهرمانان آسیا در حد خود ظاهر شوند.

رئیس فدراسیون فوتبال در خصوص برنامه‌های تیم ملی نیز گفت: تیم ملی اوایل خرداد ماه با 2 اردو در تهران کارش را آغاز می‌کند و از حالا برای ترکیه نیز برنامه‌ریزی کرده‌ایم و بازی با ازبکستان نیز قطعی شده است و سپس بعد از آن به ترکمنستان خواهیم رفت.

رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه صحبت‌هایش در خصوص مزایده دو باشگاه استقلال و پرسپولیس گفت: واقعا از مزایده و اخبارش اطلاعاتی ندارم اما خصوصی‌سازی باشگاه‌های ما باید با اصلاح قوانین توام شود مثلا اول باید زمینه‌ها را فراهم کرد و سپس شرایط خصوصی‌سازی دو باشگاه را پیگیری کنیم.

کفاشیان در خصوص شکایت باشگاه پیکان نیز گفت: باید ببینیم بازیکنی که در تیم راه‌آهن استفاده شده غیرقانونی بوده یا خیر اما همه چیز را به کمیته انضباطی سپرده‌ایم و آنها بر حسب قانون تصمیمات لازم را خواهند گرفت.

۱۳۹۴/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...