نسخه چاپی

مأمور قلابی در شهرستان البرز دستگیر شد

فرمانده انتظامی شهرستان البرز گفت: با تلاش مأموران پلیس، مأمور قلابی در شهرستان البرز دستگیر شد.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی نیروی انتظامی استان قزوین، ولی‌الله رسولی‌راد اظهار داشت: در پی کسب خبری مبنی بر اینکه شخصی با معرفی خود به عنوان مأمور پلیس، با لباس نظامی و نصب درجه ستوان دومی از مردم اخاذی می‌کند، موضوع به صورت ویژه در دستور کار پلیس شهرستان البرز قرار گرفت.

وی افزود: مأموران با انجام اقدامات اطلاعاتی و بررسی‌های تخصصی موفق به شناسایی متهم در سطح شهر الوند این شهرستان شدند و با هماهنگی قضایی در یک عملیات غافلگیرانه، متهم را در فلکه بسیج شهرستان البرز در حالی که با مشاهده واحد گشتی قصد متواری شدن را داشت، دستگیر کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان البرز تصریح کرد: در بازرسی از متهم، یک جفت درجه ستوان دومی کشف و متهم در تحقیقات پلیسی به پنج مورد اخاذی اعتراف کرد.

رسولی‌راد با اشاره به اینکه متهم پس از تشکیل پرونده برای سیر مراحل قانونی تحویل مراجع قضایی شد، به شهروندان توصیه کرد از پرداخت هرگونه وجهی به مراجعه‌کنندگان ناشناس تحت عنوان مأموران دولتی خودداری کرده و اینگونه موارد را سریعاً به پلیس 110 اطلاع دهند.

مرگ عابر پیاده قزوینی در اثر بی‌احتیاطی راننده پراید

محمدرضا محمدی رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین نیز بیان کرد: در حادثه رانندگی قزوین در پی کسب خبری مبنی بر برخورد یک دستگاه سواری پراید با عابر پیاده در قزوین، عوامل گشت پلیس راهنمایی و رانندگی به همراه گروه‌های امدادی سریعاً به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: در این حادثه دلخراش مرد 68 ساله به شدت مجروح و بعد از انتقال به بیمارستان فوت کرد.

رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی استان قزوین خاطرنشان کرد: کارشناسان تصادفات علت وقوع حادثه را بی‌احتیاطی راننده خودرو پراید و عدم توجه وی به جلو گزارش کرده‌اند.

۱۳۹۴/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...