نسخه چاپی

سری جدید برنامه «قرار» روی آنتن شبكه افق

فصل جدید برنامه «قرار» كاری از گروه برنامه‌های تلویزیونی شبكه افق با رویكرد اجتماعی و معارفی از 26 اردیبهشت ماه آغاز شد.

به گزارش نما ، فصل جدید برنامه قرار متشکل از مجری، کار‌شناس مذهبی و تعدادی از حضار آگاه و صاحب نظر در مورد پرونده های موضوعی و اجتماعی است که درباره موضوعات برنامه به بحث و گفت‌و‌گو می‌پردازند و مسائل اجتماعی را به چالش می‌کشند.

موضوعات به شکل پرونده‌های سه روزه انتخاب شده و دارای زیر موضوعات مشخص نیز هستند و علاوه بر بررسی موضوعات چالشی روز جامعه و پاسخ دادن به برخی شبهات آن از نگاه دین، قرار دادن پرونده هایی موضوعی برای خانم‌ها با حضور مجری، کار‌شناس و حضار خانم از جمله ویژگی‌های آن محسوب می‌شود.

هفته اول این برنامه به موضوعات فرقه های انحرافی و تب زیبایی در جامعه زنان اختصاص دارد که به طور مثال؛ زیر موضوع های مفهوم زیبایی، تاثیر نگرش مردانه به عملکرد زنان نسبت به زیبایی و تاثیر رسانه های جمعی بر نگرش زیبایی جامعه زنان را شامل می شوند.

فصل اول برنامه اذانگاهی قرار، مجموعه ای ترکیبی و گفت‌و‌گو محور با موضوع سبک زندگی اسلامی- ایرانی و با محوریت مسجد در راستای گسترش سطح اثرگذاری مسجد در زندگی اجتماعی بود که هر روز هفته از شنبه تا جمعه پخش می شده است.

در فصل جدید برنامه «قرار» باز هم الهه بهبودی و مهدی خداوردیان تهیه کنندگی آن را بر عهده دارند و محمد آقاسی و متین السادات عرب‌زاده هم مجریان این برنامه هستند.

این برنامه هر روز پیش از اذان مغرب از شبکه افق پخش می‌شود که در حال حاضر زمان پخش آن 20 الی 21 شب است.

۱۳۹۴/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...