نسخه چاپی

خاموشی صدای آمریكا از بی مخاطبی

رادیو فارسی صدای آمریكا وابسته به وزارت امور خارجه این كشور پس از 36 سال فعالیت های تبلیغی علیه نظام جمهوری اسلامی ایران به دلیل عدم استقبال مخاطبان به كار خود پایان می دهد.

به گزارش نما به نقل از ایرنا، پایگاه اینترنتی صدای آمریکا نوشت که این رادیو بیست و نهم اردیبهشت ماه (19 ماه مه) به فعالیت خود پایان خواهد داد.

رادیوی فارسی صدای آمریکا روز پنجشنبه اول آذر ماه 1358 خورشیدی با روزانه نیم ساعت پخش با حضور عناصر ضد انقلاب و سلطنت طلب فعالیت خود را آغاز کرد.

این رادیو و اداره کنندگان و مجریان آن که از عناصر ضد انقلاب بودند، در فتنه سال 88 برای تشدید اوضاع و نیز فاصله انداختن میان ملت و حاکمیت نظام جمهوری اسلامی ایران تلاش های مذبوحانه بسیاری کرد.

این رسانه در خدمت سازمان های جاسوسی آمریکا در عرض بیش از سه دهه فعالیت خود، علاوه بر خبرهای سیاسی، تحولات علمی، فرهنگی و هنری بین المللی را نیز با اهداف و مقاصد خاص خود ارائه می کرد.

پایگاه اینترنتی صدای آمریکا نوشت: با راه اندازی تلویزیون فارسی صدای آمریکا در 18 اکتبر 1996، به تدریج بخش اعظم مخاطبان رادیو به این رسانه جدید جذب شدند و با توسعه محصولات تلویزیونی این شبکه، پخش برنامه های رادیویی روی موج کوتاه قطع و رادیو صدای آمریکا در قالب رادیو تصویری «تماشا» به فعالیت خود ادامه داد.

این پایگاه اینترنتی افزود: اکنون با گسترش و فراگیری رسانه های تصویری در ایران و تحولاتی که در ترکیب سنی و علایق مخاطبان بخش فارسی صدای آمریکا رخ داده، همانگونه که پیشتر اعلام شده بود، زمان وداع با این رسانه محبوب فرا رسیده است.

۱۳۹۴/۲/۲۷

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...