نسخه چاپی

پنتاگون: كشمكش برای تصرف شهر «الرمادی» ادامه دارد

سخنگوی پنتاگون اعلام كرد در عراق كشمكش‌ها در شهر الرمادی كه گروه تروریستی داعش مدعی تصرف كامل آن شده است، كماكان ادامه دارد.

به گزارش نما به نقل از فارس، پنتاگون اعلام کرد اوضاع در شهر «الرمادی»، مرکز استان «الانبار» عراق که گروه تروریستی داعش پیشتر مدعی تصرف کامل آن شده بود کماکان «تغییرپذیر و محل کشمکش» است.

پنتاگون به علاوه اعلام کرده در حال پیگیری گزارش هایی مبنی بر تداوم خشونت در این شهر راهبردی است.

«ماورین شومان»، سخنگوی پنتاگون در بیانیه ای به خبرگزاری فرانسه گفت: «ما همچنان گزارش ها از درگیری شدید در رمادی را تحت نظر داریم و اوضاع در آنجا همچنان تغییرپذیر (سیال) و محل کشمکش است. هنوز برای اظهارنظر قطعی درباره وضعیت میدانی زود است.»

گروه تروریستی داعش پس از عقب نشینی در روز شنبه از ساختمان های دولتی در «الرمادی» یکشنبه برای جبران شکست بار دیگر به این شهر حمله کرد. داعش ادعا کرده تمامی نقاط این شهر را به تصرف خود در آورده است.

الرمادی بزرگترین شهر استان الانبار عراق است که در فاصله 110 کیلومتری از پایتخت قرار دارد و در طول رودخانه فرات گسترده شده است.

خبر تصرف کامل الرمادی در حالی پخش می‌شود که تلویزیون دولتی عراق ساعاتی پیش به نقل از «حیدر العبادی» نخست وزیر این کشور از نیروهای ارتش خواسته بود مواضع خود را ترک نکنند.

۱۳۹۴/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...