نسخه چاپی

حركت 'كاپرفیلدی' تاج‌زاده!

سایت های ضد انقلاب مدعی شدند كه تاج زاده در شرایطی كه در "انفرادی" و "قرنطینه" زندان اوین به سر می برد، پیام جدیدی را صادر كرده است.

سایت ضدانقلاب نوروز طی مطلبی مدعی شد که اخیرا بازهم مصطفی تاج زاده، از محکومان اغتشاشات پس از انتخابات سال 88 پیامی را از زندان صادر کرده است.

در این متن طویل که بیش از 8 هزار کاراکتر دارد، به طور مفصل درباره 2 موضوع مذاکرات مسکو و انتخابات مصر مطالبی از سوی تاج زاده عنوان شده است.

اما نکته جالب این گزارش، مقدمه سایت مذکور است که می نویسد: این زندانی سیاسی که در حال حاضر به صورت انفرادی و در قرنطینه زندان اوین نگهداری میشود با اشاره به شکست مذاکرات مسکو معتقد است درحال حاضر جمهوری اسلامی ایران بدترین شرایط بین المللی را در دوران پس از انقلاب تجربه می‌کند!

همچنین در بخشی از این متن از زبان تاج زاده تاکید می شود: اگر بیماری چشم اجازه دهد در نوشتاری دیگر خواهم کوشید بحران هسته‌ای کشور را بررسی کنم!

مطلب فوق را با همین نگارش، سایت های ضدانقلاب دیگر چون جرس، سحام و ... نیز منتشر کرده اند.

بر اساس این گزارش، طی هفته گذشته غلامحسین اسماعیلی رئیس سازمان زندان‌ها و اقدامات تامینی در مورد بیانیه‌های برخی از زندانیان که در بیرون منتشر می‌شود، گفت‌: بررسی این نامه‌ها به ما نشان داده که بیانیه‌های منتسب به زندانیان امنیتی توسط دیگران تهیه شده اما به نام این افراد منتشر ‌می‌شود‌.‌

وی ادامه داد: طبق بررسی‌های بعمل آمده زندانیان اساسا نمی‌توانند ارتباطی با بیرون داشته باشند‌.

دیوید کاپرفیلد، تردست آمریکایی در 16 سپتامبر سال 1956 در ایالت نیوجرسی آمریکا به دنیا آمد که از تردستیهای وی گذشتن از دیوار بزرگ چین و فرار از زندان آلکاتراز می‌باشد!

۱۳۹۱/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...