نسخه چاپی

كشف شیشه و الكل در یك قهوه‌ خانه

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت از كشف بیش از ۳ كیلوگرم شیشه و مقادیر زیادی مشروبات الكلی دست‌ساز از یك قهوه‌خانه در محدوده عبدل آباد خبر داد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم: رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی پایتخت از کشف بیش از ۳ کیلوگرم شیشه و مقادیر زیادی مشروبات الکلی دست‌ساز از یک قهوه‌خانه در محدوده عبدل آباد خبر داد.

سرهنگ علیرضا لطفی در گفت‌وگویی با اشاره به پلمب یک قهوه‌خانه و کشف مقادیر زیادی مشروبات الکلی دست ساز و بیش از سه کیلوگرم شیشه، اظهار داشت: مدتی پیش ماموران پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ در راستای طرح بازدید از واحدهای صنفی، اقدام به پلمب یک قهوه‌خانه در محدوده عبدل آباد به دلیل نداشتن مجوز کسب کردند.

رئیس پلیس اطلاعات و امنیت عمومی تهران بزرگ افزود: پس از پلمب این قهوه‌خانه، ماموران پلیس اطلاعات پایتخت در جریان فک پلمب غیرقانونی این واحد صنفی قرار گرفتند.

وی ادامه داد: پس از مراجعه ماموران اداره اماکن به این قهوه خانه و طی بازدید از این محل، عوامل پلیس موفق به کشف سه کیلو و 50 گرم ماده مخدر از نوع شیشه و همچنین مقدار 7 لیتر مشروبات الکلی دست‌ساز در این قهوه‌خانه شدند.

لطفی در پایان خاطرنشان کرد: به دنبال کشف این مواد، ماموران پلیس دو متهم حاضر در محل را دستگیر کردند و پرونده تشکیل شده در اختیار مقام قضایی قرار گرفت.

۱۳۹۴/۲/۲۸

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...