نسخه چاپی

راه‌اندازی سامانه پیش فروش بلیت هواپیما در كیش

مدیرعامل سازمان منطقه آزاد كیش از راه اندازی سامانه پیش فروش بلیت هواپیما از نیمه خرداد ماه سال جاری تا ۱۵ فروردین سال ۹۵ خبر داد.

به گزارش نما به نقل از «خبرگزاری دانشجو»؛ از سازمان منطقه آزاد کیش٫ علی اصغر مونسان روز دوشنبه گفت: با راه اندازی این سامانه، شهروندان و گردشگران می توانند در زمان تعیین شده نسبت به خرید پیش از موعد بلیت هواپیما اقدام کنند.



وی با اشاره به اجرای این طرح در جزیره کیش برای نخستین بار در کشور، گفت: برای تبدیل کیش به مقصد گردشگری بین المللی باید اندیشه ها و برنامه هایمان نیز طبق استانداردهای جهانی باشد.



رییس هیات مدیره سازمان منطقه آزاد کیش افزود: این طرح علاوه بر فراهم کردن امکان برنامه ریزی سفر گردشگران٫ برای مسوولان هم این شرایط را مهیا می کند تا با توجه به حجم گردشگران در خصوص برنامه ها و بسته های گردشگری تصمیم گیری و خدمات مطلوب تری به آنان ارائه کنند.



مونسان از آمادگی برقراری پرواز به استان هایی که به جزیره کیش پرواز ندارند خبر داد و گفت: با ارائه درخواست از سوی این استانها٫ سازمان منطقه آزاد کیش آماده برقراری خطوط پروازی است.



مونسان همچنین با اشاره به انجام تسهیلات ویژه به شهروندان٫ دانشجویان و صاحبان خانه های دوم در کیش افزود: این خدمات شرایط سفر را برای این اقشار بسیار تسهیل می کند.



به گفته مدیر عامل سازمان منطقه آزاد کیش ، تقویم زمانبندی برنامه های گردشگری کیش در دست تهیه است و در آینده این خدمات و تسهیلات شامل تورها نیز می شود.



علاقه مندان می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر درمورد تهیه بلیت حروف TK را به سامانه 6122 پیامک کنند.

۱۳۹۴/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...