نسخه چاپی

رونالدو در‌ آستانه كسب كفش طلای اروپا

نوش‌داروی رونالدو اگرچه شانس قهرمانی رئال‌‌مادرید را افزایش نداد اما او را به افزودن دو جایزه انفرادی دیگر به ویترین افتخاراتش نزدیك‌تر كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، در جریان دیدار تیم‌های رئال‌مادرید و اسپانیول در کاتالونیا که در نهایت با پیروزی ۴ بر یک کهکشانی‌ها خاتمه یافت، کریستیانو رونالدو سه گل به ثمر رساند هرچند گل‌های او فایده‌ای نداشت و پیروزی بارسلونا در خانه اتلتیکومادرید، برای آنها شانسی برای کسب عنوان قهرمانی لالیگا باقی نگذاشت.

در میان تمام اعضای باشگاه رئال‌مادرید شاید برای رونالدو تحمل از دست رفتن فرصت قهرمانی راحت‌تر بود چرا که او با هت‌تریکش نه تنها فاصله خود را در جدول برترین گلزنان لالیگا با لیونل مسی افزایش داد و به کسب جایزه پیچیچی نزدیک‌تر شد بلکه شانس خود را برای کسب کفش طلای اروپا هم زیادتر کرد.

رونالدو با سه گلی که به آبی‌و‌سفیدپوشان کاتالونیا زد، شمار گل‌هایش در این فصل لالیگا را به ۴۵ رساند و اکنون چهار گل بیشتر از لیونل مسی دارد. این بدان معناست که مسی در آخرین بازی این فصل بارسلونا که هفته آینده در ورزشگاه نیوکمپ برابر دپورتیوو لاکرونیا است باید چهار گل بزند تا به رونالدو برسد، دیداری که بعید نیست لوئیس‌ انریکه، سرمربی کاتالان‌ها بخواهد به ستاره آرژانتین‌اش استراحت بدهد تا او را برای دو فینال حساس پیش روی بارسلونا در لیگ قهرمانان اروپا و جام حذفی اسپانیا آماده نگه دارد.

رونالدوی ۴۵ گله در کورس برترین گلزنان فوتبال باشگاهی اروپا نیز پیشتاز است و به این ترتیب شانس فراوانی برای کسب دو جایزه انفرادی، پیچیچی به عنوان آقای گل لالیگا و کفش طلا به عنوان برترین گلزن اروپا دارد. در کورس کفش طلای اروپا نیز مسی ۴۱ گل نزدیک‌ترین تعقیب کننده رونالدو است.

رونالدو همچنین با گل‌هایش در بازی شب گذشته رئال‌مادرید جایگاه خود را در جدول رکورد‌داران بیشترین هت‌تریک در تاریخ لالیگا تثبیت کرد.

او تا کنون ۲۷ بار در لالیگا هت‌تریک کرده و این در حالی است که پس از او لیونل مسی با ۲۴ هت‌تریک و آلفردو دی‌استفانوی، اسطوره آرژانتینی فقید رئال‌مادرید با ۲۲ هت‌تریک در رده‌های دوم و سوم قرار دارند.

۱۳۹۴/۲/۲۸

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...