نسخه چاپی

مرگ یك دانش‌آموز بر اثر سانحه تصادف

مدیركل آموزش و پرورش مازندران از مرگ یك دانش‌آموز در اثر سانحه تصادف سرویس مدرسه در شهرستان نور خبر داد.

به گزارش نما، سیدعلی قاسمی امروز در گفت‌وگو با فارس از سانحه تصادف یک خودروی سواری سرویس دانش‌آموزان در شهرستان نور خبر داد و با اعلام اینکه خودروی سواری که به‌عنوان سرویس مدرسه دانش‌آموزان انتخاب شد توسط خانواده دانش‌آموزان صورت گرفت، گفت: حمل و نقل 6 دانش‌آموز در خودروی سواری خارج از ضوابط ایمنی راهنمایی و رانندگی است.

وی با اشاره به اینکه در اثر سانحه تصادف یک دانش‌آموز در دم جان باخت، افزود: دانش‌آموزان پسر پایه اول متوسطه بودند که از روستای نوشهر به مدرسه‌ای در نور منتقل می‌شدند؛ دانش‌آموزان مجروح برای درمان به بیمارستان شهرستان آمل منتقل شدند.

مدیرکل آموزش و پرورش مازندران با بیان اینکه دو دانش‌آموز مجروح که وضعیت نامناسبی داشتند در حال حاضر رو به بهبودی هستند، خاطرنشان کرد: سه دانش‌آموز مجروح که از وضعیت بهتری برخوردار بودند، مرخص شدند.

این مسئول ادامه داد: آموزش و پرورش در حد مقدور از آسیب‌دیدگان این سانحه تصادف حمایت می‌کند.

به گزارش فارس، در پنجم اسفندماه 92 سرویس مدرسه‌ای در شهرستان بابل که حامل چهار دانش‌آموز پایه اول متوسطه مدرسه نمونه‌دولتی در رمنت این شهرستان بود، در اثر واژگونی سبب مرگ یک دانش‌آموز نخبه شد.

نظیر چنین حوادثی سالانه در سطح کشور اتفاق می‌افتد که لازم است آموزش و پرورش و اولیای دانش‌آموزان تدبیر مناسب‌تری را برای پیشگیری از این حوادث به‌کار گیرند.

۱۳۹۴/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...