نسخه چاپی

احكام متهمان حادثه تروریستی حمیدیه به‌زودی صادر می‌شود

جانشین فرمانده نیروی انتظامی با اشاره به وضعیت پرونده حادثه تروریستی حمیدیه گفت: خوشبختانه با هماهنگی دستگاه قضایی پرونده این حادثه در مسیر درستی قرار گرفته و امیدواریم احكام متهمان به زودی صادر شود.

به گزارش نما به نقل از فارس، سردار اسکندر مؤمنی ظهر امروز در آیین چهلمین روز شهادت سه مأمور نیروی انتظامی این شهرستان اظهار کرد: امروز مردم با دیدن پلیس احساس امنیت می‌کنند و پلیس با همراهی مردم می‌تواند وظایف خود را به بهترین نحو انجام دهد و این ارتباط دوسویه رمز امنیت پایدار در کشور است.

وی با بیان اینکه امنیت متعلق به مردم و حق‌الناس است و هیچ کس نمی‌تواند امنیت شهروندان را به مخاطره بیندازد، تصریح کرد: مسلم است که افراد مخل امنیت مردم به هیچ وجه نباید احساس امنیت کنند که برخورد و شناسایی عوامل حادثه تروریستی 13 فروردین ماه امسال در کوتاه‌ترین زمان ممکن نشان داد نیروهای امنیتی و انتظامی ما با برهم زنندگان امنیت و آسایش مردم با شدت و قاطعیت و البته با رعایت ملاحظات قانونی برخورد می‌کنند.

جانشین فرمانده ناجا متذکر شد: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم امنیت کشور با تحریک و حمایت سرویس‌های جاسوسی و اطلاعاتی کشورهای بیگانه خدشه‌دار شود.

مؤمنی همچنین به وضعیت پرونده حادثه تروریستی حمیدیه نیز اشاره کرد و افزود: خوشبختانه با هماهنگی دستگاه قضایی پرونده این حادثه در مسیر درستی قرار گرفته و امیدواریم احکام متهمان به زودی صادر شود.

وی در پایان خاطرنشان کرد: از حضور پرشور مردم متدین و با بصیرت حمیدیه به ویژه شیوخ و معتمدان محلی در مراسم تشییع و تدفین پیکرهای شهدای نیروی انتظامی و شرکت در آیین چهلمین روز شهادت این سه مأمور قدردانی می‌کنم، چرا‌که این حضور پرشور، پاسخی به منافقان و دشمنان این مرز و بوم است.

۱۳۹۴/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...