نسخه چاپی

آخرین وضعیت شكایت مشایی از حاج منصور و حدادیان

پرونده‌های حاج منصور ارضی و سعید حدادیان با شكایت مهندس مشایی با صدور قرار مجرمیت و كیفرخواست برای رسیدگی از شعبه نهم بازپرسی دادسرا به یكی از شعبه‌های دادگاه انقلاب تهران فرستاده شده بود.

روزنامه ایران در شماره امروز خود نوشته است: پرونده دو مداح سر‌شناس به دلیل تحقیقات تکمیلی و ایرادات قضایی از دادگاه انقلاب تهران به دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع شده است.

پرونده‌های حاج منصور ارضی و سعید حدادیان با شکایت مهندس مشایی با صدور قرار مجرمیت و کیفرخواست برای رسیدگی از شعبه نهم بازپرسی دادسرا به یکی از شعبه‌های دادگاه انقلاب تهران فرستاده شده بود.

هفته گذشته جلسه‌ای برای رسیدگی به این پرونده با حضور نماینده دادستان تهران و وکیل مدافع شاکی در دادگاه تشکیل شد که در آن جلسه دو مداح سر‌شناس حضور نداشتند. قاضی پرونده پس از بررسی‌های اولیه متوجه شد که مشایی و معاونت حقوقی نهاد ریاست جمهوری شاکی‌های پرونده هستند اما در خصوص شکایت معاونت حقوقی نهاد ریاست جمهوری هیچگونه تحقیقی انجام نشده است، بلکه پرونده با شکایت مشایی با صدور کیفرخواست به دادگاه فرستاده شده است.

در نتیجه دادگاه پرونده را برای رفع ایرادات قضایی و تحقیقات تکمیلی به دادسرای فرهنگ و رسانه ارجاع داد. گفتنی است فروردین سال ۹۰ وکیل مدافع مهندس مشایی به دنبال سخنرانی توهین‌آمیز حاج منصور ارضی در اواخر سال ۸۹ در یکی از مساجد تهران به اتهام نشر اکاذیب، تهدید به قتل، توهین به موکل خود (مشایی) شکایتی علیه نامبرده تسلیم دادسرا کرد. پرونده برای رسیدگی به شعبه نهم بازپرسی ارجاع شد. یک ماه بعد نیز سعید حدادیان یکی دیگر از مداحان معروف در سخنرانی خود مطالبی خلاف واقع همراه توهین و اهانت علیه مشایی بیان کرد و وکیل مهندس مشایی نیز شکایتی علیه حدادیان و فایل صوتی سخنرانی او را به عنوان مدرک تسلیم دادسرا کرد.

دو مداح سر‌شناس با حضور در دادسرا پس از تفهیم اتهام به سؤال‌های بازپرس پرونده به طور کتبی پاسخ دادند، قاضی پرونده پس از رسیدگی به اتهامات آن دو به استناد دلایل و مستندات پرونده قرار مجرمیت آنان را صادر کرد. در حال حاضر این دو مداح سر‌شناس با تأمین قرار مناسب آزاد هستند تا به پرونده‌شان رسیدگی شود.

۱۳۹۱/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...