نسخه چاپی

شماره‌‌ گذاری 5 خودروی داخلی ممنوع شد

معاون سازمان حفاظت محیط زیست تاكید كرد: در نامه‌ای به پلیس راهور ناجا اعلام شده تا از شماره‌گذاری پنج خودروی تولید داخل كه موفق به كسب استاندارد آلایندگی یورو ۴ نشدند، جلوگیری كند.

به گزارش نما به نقل از نسیم آنلاین: معاون سازمان حفاظت محیط زیست تاکید کرد: در نامه‌ای به پلیس راهور ناجا اعلام شده تا از شماره‌گذاری پنج خودروی تولید داخل که موفق به کسب استاندارد آلایندگی یورو ۴ نشدند، جلوگیری کند.

سعید متصدی با اشاره به اینکه تمامی خودروهای سواری بنزینی موظفند استاندارد آلایندگی یورو 4 را رعایت کنند، تصریح کرد: بر این اساس 5 خودروی تولید داخل موفق به کسب استاندارد آلایندگی یورو 4 نشدند که امروز طی نامه‌ای به پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی ممنوعیت شماره‌گذاری این خودروها اعلام شد.

وی به فهرست این خودروها اشاره کرد و گفت: وانت تک‌کابین و 2 کابین GONOW شرکت پویا خودرو، سواری ویانا 1500 سی‌سی شرکت سناباد خودرو توس، پژو 206 و پژو 206 SD با موتور TU3 و پژو پارس اتوماتیک با موتور TU5 شرکت ایران‌خودرو و مزدا 3 اتوماتیک هاچ‌بک شرکت بهمن موتور، 5 خودرویی هستند که به دلیل عدم رعایت استاندارد آلایندگی یورو 4 مجوز شماره‌گذاری‌شان از سوی سازمان حفاظت محیط زیست لغو شده است.

وی گفت: برابر نامه ارسالی، پلیس راهنمایی و رانندگی نیروی انتظامی از فردا شماره‌گذاری‌ این خودروها را متوقف خواهد کرد.

۱۳۹۴/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...