نسخه چاپی

منتظر "پارك ملت" جدید باشید

مهدی فرجی ـ مدیر شبكه یك ـ با تشریح برنامه‌های تابستانی این شبكه درباره آغاز برنامه «پارك ملت» از ماه‌های آینده و نیز انتخاب سریال ماه رمضان شبكه یك گفت.

به گزارش ايسنا، مهدی فرجی با تشریح سیاست‌های شبکه یک در تولید برنامه درباره سریال‌های فصل تابستان این شبکه در برنامه «روز از نو» امروز ـ دوشنبه ـ گفت: سریال موفق «راه طولانی» که در حال پخش است، برای ماه رمضان نیز سریال «راستش را بگو» به کارگردانی محمد رضا آهنج که تولید آن به پایان رسیده، سریال «راز پنهان» به کارگردانی فلورا سام نیز در روزهای پایانی تصویربرداری است. قسمت‌های آماده هر دو سریال را میبینیم و سعیمان انتخاب بهترین‌ها برای مخاطب است.

سریال «بیدار باش» با مضمونی طنز هم آماده پخش در ایام گرامیداشت هفته دفاع مقدس است.

وی در پاسخ به این سؤال که شبکه یک بیشتر متمرکز بر حوزه فیلم و سریال است؟گفت: سیاست شبکه 50 درصد تولید آثار نمایشی و 50 درصد تولید در قالب‌های گوناگون برنامه‌سازی است. برنامه های ترکیبی و موفقی چون «پارک ملت»، «این شبها»، «پایش» و مستندهایی چون «آواز زندگان»، «شب‌بوهای سوخته» و «جستجوگران پارسه» نمونه هایی از برنامه‌هاست که مورد اقبال از سوی مخاطبان قرار گرفته است.

مدیر شبکه یک در ادامه برنامه های تابستان این شبکه را بسته ای متنوع از خواسته های مخاطب دانست و به شرح این برنامه ها شامل مستندهای «ملودی سرخ»، «جستجوگران پارسه»، «جستجو در اعماق خلیج فارس»، «بهشت و زمین»، مستند گزارشی «بذر و تدبیر» به تهیه کنندگی میلانی، برنامه گفتگومحور «گل‌گشت» ویژه ایام تابستان و «این شبها» -که در ایام ماه رمضان هر شب پخش می‌شود ـ فیلم‌های تلویزیونی «پگاه و پیکر»، «به سلامت بانو»، «رباعی»، «شاهد»، «قدم زدن در بهشت»، «2+1»، «رایزن عشق»، «گذرگاه مرزی» و ... پرداخت.

۱۳۹۱/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...