نسخه چاپی

آمار تقلب و تخلف در كنكور 91

معاون سازمان سنجش با تاكید بر برگزاری آزمون سراسری 91 در صحت و امنیت كامل، گفت: در كنكور امسال هیچ مورد تقلبی گزارش نشد با این حال چند مورد تخلف در رابطه جایگزینی داوطلبان داشته‌ایم.

سيد جلال طباطبايي در گفت‌وگو با ايسنا، با بيان اينكه در آزمون امسال تقلب نداشته‌ايم، اظهار كرد: فقط 5 مورد تخلف در آزمون بوده است كه عمدتا طي آن برخي اقدام به جايگزيني به جاي داوطلب اصلي كرده بودند كه قبل از آغاز جلسه آزمون شناسايي شدند.

معاون سازمان سنجش با اشاره به انتشار كليد اوليه سوالات كنكور، نحوه اعلام پيشنهادات و اعتراضات داوطلبان به كليد اوليه سوالات را تشريح كرد و گفت: داوطلبان مي‌توانند در صورت داشتن سوال از كليد اوليه سوالات آزمون از طريق سايت سازمان سنجش سوالات و يا پيشنهادات خود را اعلام كنند.

وي افزود: كليه نظرات داوطلبان و اساتيد در مورد كليد اوليه جمع آوري مي‌شودو پس از بررسي فراواني پاسخگويي به سوالات و نظرات اساتيد، كليد نهايي اواخر تير ماه منتشر مي‌شود.

آزمون سراسري سال 1391 در گروه‌هاي آزمايشي علوم رياضي و فني، هنر، علوم تجربي، زبانهاي خارجي و علوم انساني به ترتيب در صبح و بعد از ظهر روزهاي پنجشنبه هشتم، جمعه نهم و صبح ششنبه دهم تيرماه 1391 در 346 شهرستان مختلف كشور و 26 كشور خارجي برگزار شد.

۱۳۹۱/۴/۱۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...