نسخه چاپی

فروش رنوی فرانسه به ایران از سرگرفته شد

فروش شركت خودروسازی رنوی فرانسه به ایران از سرگرفته شد و این شركت در ماه آوریل ۱۰۰۰ دستگاه از محصولات خود را روانه بازار ایران كرد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، شرکت خودروسازی رنوی فرانسه اعلام کرد عرضه محصولات این شرکت به ایران در چهارمین ماه سال جاری میلادی از سرگرفته شده و در این ماه ۱۰۰۰ دستگاه از محصولات این شرکت به ایران فرستاده شده است.

این شرکت در نخستین ماه سال جاری میلادی ۲۰۵۰ دستگاه از محصولات خود را روانه بازار ایران کرده بود اما در ماه فوریه هیچ محصولی را روانه بازار ایران نکرد و در ماه مارس تنها ۸۰ دستگاه محصول رنو به سمت ایران ارسال شد.

بر این اساس مجموع فروش رنوی فرانسه به ایران در ۴ ماهه نخست سال جاری میلادی ۳۱۳۰ دستگاه بوده است. این رقم نسبت به مدت مشابه سال قبل افت ۶۰ درصدی داشته است. رنو در ۴ ماهه نخست سال ۲۰۱۴ بالغ بر ۷۸۰۰ دستگاه از محصولات خود را روانه بازار ایران کرده بود.

کل فروش رنو به ایران در سال میلادی گذشته ۳۶ هزار و ۳۰۰ دستگاه اعلام شده است. فروش رنو به ایران در سال ۲۰۱۴ نسبت به مدت مشابه سال قبل افت ۹ درصدی داشت. رنو در سال ۲۰۱۳ بالغ‌ بر ۳۹ هزار و ۶۰۰ دستگاه خودرو به ایران صادر کرده بود. رنو در سال ۲۰۱۲ نیز ۱۰۰ هزار و ۷۸۳ دستگاه از محصولات خود را به ایران فروخت. این شرکت فرانسوی در سال ۲۰۱۱ بالغ‌ بر ۹۳ هزار و ۶۲۶ دستگاه خودرو در ایران به فروش رسانده بود.

خودروی لوگان پرفروش‌ترین محصول این شرکت در ایران است که با نام ال۹۰ و به‌صورت سی‌کی‌دی در این کشور تولید می‌شود.

۱۳۹۴/۲/۲۹

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...