نسخه چاپی

مادرفغانی اصفهانی درآمد!

رسانه‌ها از قول رییس تربیت بدنی آذربایجان شرقی خبر از محرومیت طولانی مدت فغانی داده اند؛ این در حالی است كه او یك اشتباه به سود تراكتور و یك اشتباه به ضرر این تیم انجام داد.

به گزارش نما به نقل از قدس آنلاين،‌ اگر خبر محرومیت فغانی درست باشد، لابد پای مسائلی غیر از آنچه که منتشر شده در میان است و احتمالا پای دیگران نیز وسط می آید. جالب است هدایت الله ممبینی عضو کمیته داوران فدراسیون فوتبال صبح امروز به ورزش سه گفته است نباید از داوری که اصلیت متعلق به شهر یک تیم را دارد در بازیهایی که در سرنوشت آن تیم تاثیر می گذارد حضور داشته باشد و بنابراین انتخاب فغانی به عنوان داور بازی تراکتور - نفت اشتباه بوده است .در این رابطه باید گفت این داور و پدرش اصلیتی کاشمری دارند اما مادرش اهل اصفهان است. این هم می تواند موضوعی جالب باشد اما نمی تواند دلیل برای اتهام زدن به داوری باشد که این روزها خیلی تحت فشار قرار گرفته است.

در این رابطه متنی پیش روی شماست که نشان می دهد حساسیت روی فغانی از گذشته وجود داشته است. مثلا در این متن که سال 1392 و توسط سایت باشگاه استقلال منتشر شده از حضور همیشگی فغانی در بازی استقلال- سپاهان و اشتباه های دائمی او به سود سپاهان انتقاد شده است البته این را هم در ذهن داشته باشید که فغانی داور بازی پیام - استقلال در لیگ نهم بود که به قهرمانی آبی ها منجر شده است.

۱۳۹۴/۲/۳۰

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...