نسخه چاپی

فیروزآبادی: آمریكا منتظر انتقام الهی باشد

عکس خبري -فيروزآبادي: آمريكا منتظر انتقام الهي باشد

فیروزآبادی گفت: هرچند آمریكایی‌ها طی این سال‌ها در اقصی نقاط جهان ضرر و صدمات زیادی متحمل شده‌اند لیكن باید همچنان در انتظار ضربات سهمگین‌تر الهی در انتقام از این جنایات بزرگ خود باشد. آن روز دور نیست و همانا وعده خداوند حتمی است. «الیس الصبح بقریب».

به گزارش نما به نقل از باشگاه خبرنگاران، سردار سرلشكر سيدحسن فيروزآبادي رئيس ستاد کل نيروهاي مسلح به مناسبت سالروز فاجعه تروريستي سرنگوني هواپيماي مسافربري جمهوري اسلامي ايران در روز 12 تير 1367 پيامي صادر كرد.

در بخشي از اين پيام آمده است: فاجعه تروريستي نيروي دريايي آمريكا، اين شرورترين چهره تاريخ دنيا در سوم ژوئيه 1988 با سرنگوني هواپيماي مسافربري «ايرباس» جمهوري اسلامي ايران(به شماره پرواز 655) بر فراز آب‌هاي نيلگون خليج فارس باعث شهادت 290 نفر سرنشين بي‌دفاع و بي‌گناه اعم از زن و مرد، كودك و كهنسال شد. اين فاجعه هولناك آمريكا سندي غم‌انگيز از تروريسم دولتي آمريكا به شمار مي‌آيد كه همه ساله وجدان‌هاي آزاديخواه و بيدار را به قضاوت فرا مي‌خواند. حادثه عظيم و فاجعه‌آميز حمله به هواپيماي مسافربري و كشتار مظلومانه صدها مرد و زن و كودك مسافر، خوي تجاوزكارانه و ددمنشانه آمريكاي جنايتكار كه نقاب آزادي و دفاع از حقوق بشر و مخالفت با تروريسم را بر چهره دارد و تنها به منافع و سياست‌هاي استعماري خود مي‌انديشد را نشان مي‌دهد.

۱۳۹۱/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...