نسخه چاپی

اعتراض كاركنان باعث تعطیلی برج ایفل شد

شركتی كه مسئولیت مدیریت امور برج ایفل در پاریس را به عهده دارد روز جمعه از تعطیلی بازدیدهای عمومی از این بنا خبر داد.

به گزارش نما به نقل از خبرگزاری صدا و سیما، شرکتی که مسئولیت مدیریت امور برج ایفل در پاریس را به عهده دارد روز جمعه از تعطیلی بازدیدهای عمومی از این بنا خبر داد.

مسئولان شرکت مذکور در این باره اعلام کردند علت تعطیلی بازدیدهای عمومی از برج ایفل، اعتراض کارکنان این برج به افزایش شمار جیب برها در اطراف این بناست.

به گزارش اسوشیتدپرس از پاریس، در بیانیه شرکت مدیریت امور برج ایفل آمده است این برج روز جمعه تعطیل خواهد بود، زیرا کارکنان در خصوص افزایش جرایم خرد در اطراف این برج نگرانی دارند.

در ادامه این بیانیه آمده است این شرکت تلاش خواهد کرد با مقامات پلیس فرانسه در خصوص یافتن راه حلی برای بازگشایی این بنا به روی عموم به توافق برسد.

اعتصاب کارکنان برج ایفل در حالی رخ می دهد که مقامات شهر پاریس روز گذشته اعلام کردند میزان جرایم علیه گردشگران در این شهر طی سال کنونی کاهش پیدا کرده است. بر اساس گزارش های منتشر شده، علت کاهش میزان جرایم علیه گردشگران، افزایش حضور پلیس و استفاده گسترده از دوربین های امنیتی اعلام شد.

برج ایفل معمولا در همه روزهای سال باز است و هزاران نفر روزانه از آن بازدید می کنند. تا کنون این برج چند بار به علت تهدید بمب گذاری یا اعتصاب کارکنان، برای مدت زمانی کوتاه تعطیل شده است.

۱۳۹۴/۳/۱

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...