نسخه چاپی

رادان: گشت ارشاد مطالبه مردم است

عکس خبري -رادان: گشت ارشاد مطالبه مردم است

جانشین فرمانده نیروی انتظامی كشور با تاكید بر اینكه عده‌ای در موضوع اجرای طرح امنیت اخلاقی جوسازی می‌كنند، تصریح كرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی از اجرای طرح امنیت اخلاقی كوتاه نخواهد آمد.

به گزارش نما به نقل از فارس، سردار احمدرضا رادان دوشنبه شب در همایش جوانان و فرهنگ عفاف و حجاب در عصر انتظار که در سالن همایش‌های دفتر تبلیغات اسلامی برگزار شد، با طرح این سؤال که چه کسی گفته است که حکومت دینی وظیفه ندارد دین را ترویج کند، اظهار کرد: اساس حکومت دینی این است که مردم را به بهشت پیوند دهد.

وی با بیان اینکه فرهنگ دینی غنی‌ترین فرهنگ است و اقتصاد و آداب و رسوم آن هم غنی است، اضافه کرد: رفتار دینی تکمیل‌کننده‌ترین رفتارهاست زیرا نگرش ایجاد می‌کند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با طرح سؤالی مبنی بر اینکه عفاف و حجاب چه نقشی در جامعه دارد که عده‌ای به دنبال آن هستند تا به ریشه آن تیشه بزنند، تصریح کرد: دشمن متوجه شده است در عفاف و حجاب طهارت نفس و روح اجتماعی و فردی وجود دارد.

رادان با بیان اینکه در فرهنگ عفاف و حجاب زن دیگر کالا نیست، خاطرنشان کرد: در این فرهنگ زن گوهر و پرورش دهنده پاکان، نیکان، علما و دانشمندان است که دشمن می‌خواهد این مهم را از ما بگیرد.

وی با تاکید بر اینکه شک نکنید دشمن به دنبال ایران آندلسی است، تصریح کرد: اطلاعات نیروی انتظامی در بخش بد پوششی نشان می‌دهد که دشمن در سال 86 اعلام کرده بود در این سال کشف حجاب رخ خواهد داد.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه دشمن در سال 86 نتوانست اما برای امسال این برنامه‌ریزی را انجام داده بود، اظهار کرد: دشمن به دنبال انحطاط فکری پایه‌های دینی است.

رادان با انتقاد از کسانی که می‌گویند «باطن ما خوب است و باطن خوب بهتر از ظاهر خوب است»، خاطرنشان کرد: فلسفه حجاب، فردی و اجتماعی بوده و به دنبال بالندگی فرد است.

وی با تاکید بر اینکه در جنگ نرم همه باید حاضر شوند، اضافه کرد: در سال‌های گذشته بد پوشش‌ها احساس می‌کردند فضای جامعه طوری نیست که بخواهند در آن حاضر شوند اما امروز آنها می‌خواهند جای باحجاب‌ها را بگیرند.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با بیان اینکه عده بسیار کمی هستند که می‌خواهند از فضای موجود سوء استفاده کنند، اظهار کرد: این عده کم از غفلت اکثریت در حال سوء استفاده هستند.

رادان با تاکید بر اینکه عده‌ای در موضوع اجرای طرح امنیت اخلاقی که شامل برخورد با بد پوشش‌ها، مزاحمین نوامیس و آلودگی صوتی است، جوسازی می‌کنند، تصریح کرد: نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ایران در هیچ شرایطی از اجرای طرح امنیت اخلاقی کوتاه نخواهد آمد.

وی با بیان اینکه در روز قیامت چگونه می‌خواهیم پاسخگوی خون شهیدان انقلاب اسلامی باشیم، اضافه کرد: تا ظهور امام زمان (عج) همواره در جنگ خواهیم بود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه دشمن با برنامه‌ریزی در عراق و افغانستان یک نوع جنگ را آغاز می‌کند اما در ایران جنگ نرم را کلید می‌زند، خاطرنشان کرد: هدف اصلی دشمن حمله به موضوع عفاف و حجاب است.

رادان با تاکید بر اینکه بی بند و باری تغیر باورها و نگرش‌ها را در پی دارد، اظهار کرد: در دوران فتنه دستورالعملی با عنوان «جین شاپ» تبلیغ می‌شد که در یکی از بندهای آن زندگی غربی ترویج می‌شد و یکی از ملزومات آن بد پوششی و بدحجابی بود.

وی با بیان اینکه هیچکس با کار فرهنگی برای مقابله با بد پوششی مخالف نیست، گفت: امروز برای پاک کردن صورت مسئله می‌گویند حتما باید کار فرهنگی شود.

جانشین فرمانده نیروی انتظامی کشور با اشاره به اینکه اگر کسی با کار فرهنگی توجیه نشد چه باید کرد، اظهار کرد: با این فرد به دلیل اینکه جرم انجام داده است، باید برخورد شود.

رادان با تاکید بر اینکه هیچ فردی از دایره شعاع برخورد نیروی انتظامی خارج نیست، اضافه کرد: اجازه نمی‌دهیم عده ای نان مملکت را بخورند اما فرهنگ دشمن را ترویج کنند، موضوع اجرای طرح امنیت اخلاقی مطالبه مردم است که نیروی انتظامی با قدرت انجام خواهد داد.

۱۳۹۱/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...