نسخه چاپی

كشف حجاب شاهزاده سعودی هنگام ورود به تركیه + عكس

وی به همراه خانواده خود در كنسرت یكی از خواننده‌های معروف تركیه به نام 'زینب كاسالینی' حاضر شد.


به گزارش نما، دختران وليد بن طلال هنگام رسيدن به فرودگاه بودروم (در غرب تركيه) با برداشتن چادر از سر، كشف حجاب كردند. اين مسئله بازتاب فراواني در سايت‌ها و روزنامه‌هاي تركيه داشت.

روزنامه پستا و خبرترك تركیه نوشتند ' الولید بن طلال'، شاهزاده سعودی به همراه خانواده و گروهی 30 نفره متشكل از محافظان شخصی و خدمتكاران خود برای گذراندن تعطیلات تابستانی به شهر 'بودروم' سفر كرد.

به نوشته ترکیه آنلاین؛ این شاهزاده سعودی كه با ثروتی بالغ بر 20 میلیارد دلار یكی از ثروتمند ترین افراد جهان محسوب می‌شود، با هواپیمای شخصی خود به 'بودروم' سفر كرد و به هنگام ورود در فرودگاه پنج دستگاه مینی ‌بوس اختصاصی، شش دستگاه اتومبیل شخصی و یك اتوبوس نیز در انتظار شاهزاده بوده است.

0.jpg

 وی به همراه خانواده خود در كنسرت یكی از خواننده‌های معروف تركیه به نام 'زینب كاسالینی' حاضر شد.

شاهزاده سعودی به همراه خانواده خود با كشتی مسافرتی لوكس خود كه دو روز قبل وارد بندر بودروم شده بود به شهر 'فتهیه' و جزایر یونان سفر خواهد كرد.



1.jpg



به نوشته روزنامه پستا در عربستان ، زنان نمی‌توانند بدون چادر و به تنهایی وارد خیابانها شوند و حق رانندگی ندارند. این در حالی است كه دختران 'بن طلال' بدون حجاب و با لباس های آستین كوتاه در كوچه و خیابانهای بودروم به گشت و گذار پرداختند.



2.jpg

شاهزاده سعودی و خانواده وی در تركیه كارهایی راكه در كشور خود نمی‌توانند انجام دهند، به راحتی انجام می‌دهند.

۱۳۹۱/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...