نسخه چاپی

انتقال پرونده نیمار به دادگاه بارسلونا

برخلاف درخواست دادستانان و قاضی پرونده جنجالی انتقال نیمار از تیم سانتوس برزیل به بارسا، ادامه بررسی این پرونده به دادگاه شهر بارسلونا منتقل شد.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، تلاش مسئولان و وکلای باشگاه بارسلونا برای انتقال پرونده انتقال این بازیکن برزیلی به جمع آبی‌واناری‌های کاتالونیا، ثمربخش بود و مسئولیت ادامه بررسی و تحقیقات مرتبط با این پرونده به دادگاه بارسلونا محول شد.

دادگاه آئودینسیا ناسیونال که مسئولیت رسیدگی به پرونده نیمار را برعهده داشت، موافقت کرده است که محاکمه ساندرو روسل و خوسپ ماریا بارتومئو به بارسلونا انتقال داده شود. این امر در حالی صورت می‌گیرد که دادستان مدعی‌العموم و پایلو روس، قاضی رسیدگی کننده به پرونده بر عدم انتقال این پرونده به بارسلونا اصرار داشتند.

باشگاه بارسلونا نیمار 23 ساله را سال 2013 با قراردادی به ارزش 75 میلیون یورو از تیم سانتوس برزیل به خدمت گرفت و چند ماه پس از این جابه‌جایی و به دنبال افشاگری یکی از اعضای باشگاه در خصوص رد و بدل شدن مبالغی دیگر میان بارسایی‌ها و پدر و مدیربرنامه‌های نیمار برای فرار از پرداخت مالیات بیشتر، کاتالان‌ها به دردسر افتادند.

این ماجرا برای بارسایی‌ها حواشی دردسرسازی مانند استعفای ساندرو روسل، رئیس پیشین باشگاه را به دنبال داشت و پرونده رسیدگی به تخلفات صورت گرفته در این جابه‌جایی همچنان مفتوح است، هرچند که انتقال این پرونده به دادگاه بارسلونا کار رؤسای فعلی و پیشین قهرمان جدید لالیگا را برای کاهش دادن مجازات‌های احتمالی خود آسان‌‌تر می‌‌کند.

۱۳۹۴/۳/۲

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...