نسخه چاپی

حمایت از واگذاری سرخابیها به خودروسازها

وی این روش را «خصولتی» نامید و افزود: در این صورت هم می‌توان به نوعی نظارت‌ها و اشراف‌ها بر عملكرد این باشگاه‌ها را در اختیار داشت و هم می‌توان آن را به صورت ۲ مرحله‌ای انجام داد.

به گزارش نما به نقل از فارس، رئیس کمیسیون عمران مجلس درباره واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به شرکت‌های خودروسازی گفت: اگر این واگذاری مدیریت‌شده و با برنامه باشد از واگذاری کامل به بخش خصوصی بهتر است.

سیدمهدی هاشمی نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی درباره واگذاری ۲ باشگاه استقلال و پرسپولیس به شرکت‌های خودروساز گفت: اگر این واگذاری مدیریت شده و با برنامه باشد از واگذاری کامل به بخش خصوصی بهتر است.

وی این روش را «خصولتی» نامید و افزود: در این صورت هم می‌توان به نوعی نظارت‌ها و اشراف‌ها بر عملکرد این باشگاه‌ها را در اختیار داشت و هم می‌توان آن را به صورت ۲ مرحله‌ای انجام داد.

هاشمی با تأکید مجدد بر برنامه‌ریزی دقیق در واگذاری استقلال و پرسپولیس به شرکت‌های خودروسازی در ادامه گفت: ما باید بستر لازم در جامعه برای این نوع واگذاری‌ها را ایجاد کرده زیرا مانند یک بمب در بسته است و مشخص نیست واگذاری کامل باشگاه‌ها به بخش خصوصی به نفع اقتصاد و فوتبال کشور است و یا در مواردی مشکل آفرین خواهد بود.

۱۳۹۴/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...