نسخه چاپی

مجری جنجالی «شبكه سه» در تلویزیون سلطنت طلبان+تصاویر

«خانواده های متوسط را به فقیر تبدیل كردند. ما 80 درصد خانواده متوسط داشتیم؛ 70 درصد مثلا كه این 70 درصد را به آدم های فقیر تبدیل كردند[!]»

"سید محمد حسینی" مجری برنامه سیمرغ شبکه سوم سیما که به آمریکا رفته است، با حضور در شبکه سلطنت طلب پارس به تخریب طرح هدفمندسازی یارانه ها پرداخت.
وی مدعی شد: در گذشته اگر جمهوری اسلامی به طور مثال صد میلیون دلار گندم وارد می کرد، آن را به قیمت چهل میلیون دلار به دست مردم می رساند و شصت میلیون دلار دیگر را خود دولت پرداخت می کرد، اما حالا این پول به جیب بانک ها می رود.



0000.jpg

 حسینی که سابقه حمایت از فتنه سبز را در کارنامه خود دارد، افزود: مسئولان با این طرح خانواده های متوسط را به خانواده های فقیر تبدیل کردند.
وی در ادامه مدعی شد: ما 80 درصد خانواده متوسط داشتیم؛ 70 درصد مثلا که این 70 درصد را به آدم های فقیر تبدیل کردند و از ثروتمندان هم پول نگرفتند که به فقرا بدهند، بلکه از طبقه متوسط گرفتند، خودشان خوردند و این ها را هم فقیر کردند[!].
شایان ذکر است، شبکه های ماهواره ای اپوزیسیون قبل از اجرای طرح هدفمندی یارانه ها، تلاش خود را برای ناامید کردن مردم و سیاه نمایی علیه این طرح کلید زدند و با ادعاهای عجیبی چون «سیل گداها در ایران به راه خواهد افتاد»، «تورم بالای 300 درصد پیش می آید» و ... سعی در ناکام کردن این طرح ملی داشتند.
هدفمندی یارانه ها طرحی است که در بسیاری از کشورها به اجرا درآمده و با موفقیت های قابل توجهی که اصلی ترین آن ایجاد عدالت اجتماعی است همراه بوده است. البته در این میان طبیعی است، افراد برخوردار و پرمصرفی که بیشترین استفاده را از یارانه ها می بردند به ایجاد شبهه و سنگ اندازی در راه این طرح بپردازند.
طبق آمارهای موجود، بعد از اجرای طرح هدفمندسازی یارانه ها، فاصله طبقاتی در ایران کاهش یافته، قدرت خرید مردم بالا رفته و در مصرف حامل های انرژی صرفه جویی قابل توجهی صورت پذیرفته است.

۱۳۹۱/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...