نسخه چاپی

انجام عملیات بانكی با استفاده از كدهای دستوری

عملیات بانكداری الكترونیك از جمله گرفتن موجودی كارت بانكی، پرداخت قبوض، خرید شارژ و سایر خدمات با استفاده از كدهای دستوری USSD با تلفن همراه امكانپذیر شد.

به گزارش نما ، بهره گیری از این امر نه تنها موجب صرفه جویی در وقت شده بلکه به افراد این امکان را می دهد که در هر مکان و زمانی مبادرت به دریافت خدمان بانکی کنند. یکی از این کدها سامانه هف هشتاد (#780*) است که تحت پوشش هلدینگ تهران اینترنت و با همکاری شرکت پرداخت نوین آرین (وابسته به بانک اقتصاد نوین) راه خود را در بازار پرداخت الکترونیک کشور باز کرده و در حال گسترش روز افزون و تثبیت موقعیت خود از طریق ارائه سرویس های جدید است.

شماره #780* برای تمام مشترکین هر سه اپراتور تلفن همراه بدون پرداخت هیچگونه هزینه ای و به صورت رایگان فعال است و افراد می توانند با شماره گیری این کد سریعتر از همیشه تلفن همراه خود یا دیگران را شارژ کند.

به گفته سیدحمیدرضا قاسمی مدیرعامل سامانه هفت هشتاد، خط مشی این سامانه مشتری محوری، توجه به خشنودی و ایجاد هیجان در آنها با ارائه سرویس های متنوع، به روز و جذاب است. سامانه یادشده فعالیت خود را از خرداد سال 93 آغاز کرده و تاکنون شاهد دستاوردهای بسیاری بوده است.

در حال حاضر کلیه مشترکین سیم کارت های دائمی و اعتباری می توانند با شماره گیری#27*780* از طریق تلفن همراه خود در مسابقه های آن شرکت کنند.

۱۳۹۴/۳/۲

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...