نسخه چاپی

پرسپولیس منتظر «بله» مانوئل پرتغالی

عکس خبري -پرسپوليس منتظر «بله» مانوئل پرتغالي

در شرایطی كه گفته می‌شود مانوئل خوزه مربی پرتغالی به پرسپولیس 30 درصد در رقم پیشنهادی‌اش تخفیف داده، اما مسوولان باشگاه بدشان نمی‌آید كه به درصد این تخفیف اضافه كنند.

گفت‌وگو با مدير برنامه‌هاي مانوئل خوزه پرتغالي در شرايطي روز دوشنبه به مراحل نهايي خود نزديك شد كه در پايان اين مذاكره‌ها، مسوولان باشگاه شرايط جديد و درخواست‌هاي خود از اين مربي را به مادريد فاكس كردند تا در صورت پاسخ مثبت مانوئل، او براي سفر چهارشنبه به تهران جهت عقد قرارداد رسمي و شروع كارش با سرخ‌ها، بار و بنديل ببندد.

با اين حال و در شرايطي كه گفته مي‌شود، بالاخره از بين مانوئل خوزه و گابريل كالدرون آرژانتيني، يكي سرمربي پرسپوليس مي‌شود، منابع نزديك به باشگاه شانس مربي پرتغالي را بيشتر از گزينه آرژانتيني مي‌دانند.

جالب آن‌كه با وجود علاقه محمد رويانيان به سپردن سكان هدايت پرسپوليس به علي دايي، اما فعلا بحث گزينه داخلي مطرح نيست و هيچ مذاكره مستقيم و غيرمستقيمي نيز در اين باره با دايي كه حالا به پايان دادن به همكاري‌اش با راه‌آهن، مربي آزاد به حساب مي‌آيد، صورت نگرفته است.

درخشان دستيار مي‌شود يا پيرواني؟

در اين ميان نكته مهم داخلي براي قرمز‌ها به بحث انتخاب دستيار ايراني مربي خارجي برمي‌گردد كه گفته مي‌شود يكي از بين حميد درخشان يا افشين پيرواني خواهد بود.

حميد درخشان كه اين روزها يك بار ديگر روابط حسنه‌اي را با علي پروين شكل داده است تا طرفين به كلي ماجراهاي سال گذشته در رابطه با تيم شاهين بوشهر را به‌دست فراموشي بسپارند، يكي از گزينه‌هاي داخلي مورد نظر پروين است.

اين در شرايطي است كه رويانيان مدير عامل باشگاه روي همكاري افشين پيرواني نظر دارد و بايد ديد از بين اين دو گزينه، كداميك رقابت پشت پرده را به سود خود رقم خواهد زد.

البته تا آنجا كه شنيده مي‌شود حميد درخشان كه خيلي دوست دارد بعد از سال‌ها خود را به نيمكت مربيگري سرخ‌ها نزديك كند، در اين مورد خود نيز اقدام‌هاي لازم را انجام داده و با به‌دست آوردن ايميل كالدرون آرژانتيني و مانوئل پرتغالي، با آنان از طريق ميل، آشنايي‌هاي لازم را بوجود آورده است.

به هر حال فعلا همه بايد منتظر باشند تا سرمربي خارجي اعلام شود تا بعد دستيار ايراني نيز با توصيه به وي قبولانده شود. هر چند كه شنيده مي‌شود مانوئل خوزه در صورت پاسخ مثبت به درخواست پرسپوليسي‌ها، با خود چند دستيار پرتغالي نيز به تهران مي‌آورد.

۱۳۹۱/۴/۱۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...