نسخه چاپی

مجلس مزایده چهارم را لغو می‌كند!

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: در روز سه‌شنبه مجلس مزایده چهارم را ملغی خواهد كرد، حتی اگر واگذاری استقلال و پرسپولیس انجام شده باشد.

به گزارش نما به نقل از فارس، رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال گفت: در روز سه‌شنبه مجلس مزایده چهارم را ملغی خواهد کرد، حتی اگر واگذاری استقلال و پرسپولیس انجام شده باشد.

مقداد نجف‌نژاد در مورد شرایط استقلال اظهار داشت: همین هفته ما جلسه‌ای در باشگاه داریم که قطعا وضعیت هدایت تیم را مشخص می‌کنیم و می‌خواهیم تیم دست کسی بیفتد که کامل‌ترین برنامه برای رسیدن به دغدغه هواداران که همان قهرمانی است داشته باشیم.

وی افزود: من یک توصیه‌ای به هواداران استقلال می‌کنم و اینکه ما همه در یک خانواده هستیم و تمام اعضای باشگاه در فصلی که گذشت از تمام وجود مایه گذاشتند و کسی در این باشگاه کم‌فروشی نکرد. همه توان خود را گذاشتند شاید خیلی از اتفاقات در خیلی جاها رخ دهد. امسال به هر حال هر طور بود گذشت، ما در خانواده استقلال شاید از هم انتقاد داشته باشیم اما مشاجره نه. ما باید به جای اینکه به چنین بحث‌هایی بپردازیم و به دنبال متهم کردن هم باشیم برای فصل بعد برنامه‌ریزی کنیم.

وی تأکید کرد: استقلالی‌ها نباید حرمت هم را زیر سوال ببرند و من باز تأکید می‌کنم که باید سپاسگذار زحمات کادر فنی در فصل گذشته باشیم. برای فصل جدید هم قطعا تیمی برگزیده می‌شود که با کسی مماشات نکنیم. ما کسانی که بتوانند به قهرمانی استقلال کمک کنند می‌آوریم و اگر واقعا بدانیم کسی نمی‌تواند به استقلال کمک کند رودربایستی نداریم و آن شخص را انتخاب نمی‌کنیم.

رئیس هیأت مدیره باشگاه استقلال در خصوص اینکه به نظر می رسد فردا استقلال در مزایده چهارم توفیقی نداشته باشد عنوان کرد: همان‌طور که می‌دانید 135 نماینده مجلس طرح دوفوریتی را به صحن مجلس ارائه کرده‌اند مبنی بر اینکه چرا سازمان خصوصی‌سازی بعد از برگزاری سه مزایده اقدام به برگزاری مزایده چهارم کرد. ما حتی می‌توانستیم این امضا را به 200 نفر هم برسانیم اما فرصت نداشتیم. همان‌طور که در قانون آمده راه‌‌های دیگری برای واگذاری این دو باشگاه بعد از برگزاری سه مزایده بود. ما باید شأن دو باشگاه را حفظ کنیم و نگذاریم که آینده این دو به مخاطره بیفتد.

وی ادامه داد: ما باید مشارکت بیشتری برای هواداران در نظر بگیریم چون آنها حامیان اصلی باشگاه هستند. آن چیزی که مجلس تصویب کرده بود این بود که در عرض یک سال وضعیت دو باشگاه برای خصوصی‌سازی تعیین شود. به همین دلیل قصد داریم روز سه‌شنبه جلسه‌ای در مجلس شورای اسلامی برگزار کنیم.

نجف‌‌نژاد خاطرنشان کرد: اگر حتی فردا هر یک از دو باشگاه در مزایده برنده داشته باشند در صورتی که نظر مجلس بابت نحوه واگذاری و ابهامات فراوانی که وجود دارد تأمین نشود مجلس این مزایده را کنسل اعلام می‌کند حتی اگر واگذاری هم صورت گرفته باشد.

نجف‌نژاد در ادامه گفت‌وگو با خبرنگار فارس در خصوص اینکه فرصت برای استقلال در حال از دست رفتن است، گفت: ما قطعا نباید فرصت طلایی را از دست بدهیم و باید تا زمانی که هستیم مسیر خود را ادامه دهیم. ما قطعا در جلسه هیأت مدیره رزومه مربیان مطرح شده را بررسی می‌کنیم. چون می‌خواهیم کسی سرمربی استقلال باشد که کارنامه و رزومه قوی داشته باشد.

نجف‌نژاد در پاسخ به این سوال که آیا فرهاد مجیدی که نامش این روزها مطرح می‌شود دارای رزومه است، اظهار داشت: نه او کارنامه ندارد. برخی خبرها گمانه‌زنی‌هایی است که اصلا در هیأت مدیره آنها مطرح نمی‌شود.

وی در پاسخ به سوال دیگری مبنی بر اینکه آیا امیر قلعه‌نویی هم همچنان مدنظر باشگاه استقلال است یا خیر، گفت: او هم می‌تواند به ما برنامه بدهد. البته من هنوز با امیر قلعه‌نویی در این زمینه صحبت نکردم.

۱۳۹۴/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...