نسخه چاپی

منطقه «الجویبه» در الرمادی آزاد شد

نیروهای نظامی ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی به اتفاق عشایر غیور عراقی موفق شدند منطقه حساس و راهبردی الجویبه را از سیطره گروه‌های تروریستی و تكفیری داعش خارج و این منطقه را به صورت كامل آزاد كنند.

به گزارش نما به نقل از تسنیم، نیروهای ارتش و گروه‌های داوطلب مردمی و عشایر غیور عراقی موفق شدند منطقه حساس و راهبردی «الجویبه» در نزدیک الرمادی را آزاد کنند.

به گزارش پایگاه خبری اطلاع رسانی عراق، نیروهای نظامی ارتش عراق و نیروهای داوطلب مردمی به اتفاق عشایر غیور عراقی موفق شدند منطقه حساس و راهبردی الجویبه را از سیطره گروه‌های تروریستی و تکفیری داعش خارج و این منطقه را به صورت کامل آزاد کنند.

روز شنبه نیز نیروهای ارتش عراق و گروه های داوطلب مردمی به اتفاق نیروهای عشایر غیور عراقی موفق شدند منطقه الحصیبه الشرقیه واقع در شرق شهر الرمادی را آزاد کنند.

همچنین نیروهای نظامی عراقی و گروه های داوطلب به همراه عشایر غیور منطقه موفق شدند ساعاتی قبل منطقه حساس العنکور در نزدیک الرمادی را از لوث وجود گروه های تکفیری وتروریستی داعش پاکسازی و این منطقه را هم آزاد کنند.

آزادسازی منطقه العنکور در جنوب الرمادی

ارتش عراق با کمک گروه‌های داوطلب مردمی موفق شده است منطقه العنکور در جنوب شهر الرمادی مرکز استان الانبار را آزاد کند.

علی داود رئیس شورای بخشداری الخالدیه در استان الانبار در این باره اعلام کرد: منطقه العنکور یکی از مناطق مهم و راهبردی در استان الانبار و در نزدیک شهر الرمادی است و این منطقه 20 کیلومتری جنوب الرمادی واقع شده است و هم اکنون منطقه العنکور به صورت کامل از لوث وجود گروه‌های تروریستی و تکفیری داعش پاکسازی شده است.

در همین راستا حسن سالم رئیس جریان صادقون پارلمانی در این باره گفت: از این پس نیروهای تروریستی باید بدانند که الانبار به صورت کامل به قتلگاهی برای داعش مبدل خواهد شد، و این امر هم به دست نیروهای داوطلب مردمی و ارتش عراق صورت خواهد گرفت.

۱۳۹۴/۳/۳

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...