نسخه چاپی

عضو كمیسیون شوراها و امور داخلی كشور در گفتگو با نما:

زیر ساخت های خانه احزاب فراهم نیست

عکس خبري -زير ساخت هاي خانه احزاب فراهم نيست

سید رمضان شجاعی كیاسری گفت:قانونی كه بتواند از خانه احزاب حمایت كند، نداریم و هنوز نحوه تشكیل آن از جهت حقوقی و وظایف و تكالیف آن معلوم نیست.

سید رمضان شجاعی کیاسری عضو کمیسیون شوراها و امور داخلی کشور در پاسخ به خبرنگار نما،  در خصوص علل چاش های خانه احزاب و مشکلات آن  گفت: متاسفانه زیر ساختهای خانه احزاب هنوز فراهم نیست . به طوری که قانونی که بتواند  از خانه احزاب حمایت کند، نداریم و هنوز نحوه تشکیل  آن  از جهت  حقوقی  و وظایف و تکالیف آن معلوم نیست.
وی افزود: همچنین اگر تخلفی صورت بگیرد و مرجع رسیدگی به تخلفات  باید چه کسی  باشد ؟ معلوم نیست! این موارد مشکلاتی است که پیش روی خانه احزاب است . به نظر می رسد با توجه به انتخابات پیش روی و طرح  استانی شدن انتخابات ؛ شکل گیری خانه احزاب  می تواند بر روند تحزب و در عین حال حزب گرایی و پاسخگو بودن آنها در قبال آرا مردم در انتخابات کمک کند.
شجاعی با اشاره به  برگزاری مجمع عمومی خانه احزاب خاطر نشان کرد: تشکیل مجمع عمومی احزاب می تواند موضوعات مورد نظراحزاب و تشکلها را در روند قانون احزاب  بررسی  کند و اظهار نظر کنند ؛ شاید اگر زودتر تشکیل می شد از این جهت که نظرها  و دیدگاههای آنها نیز اعمال می شد، خوب بود ولی هم اکنون  هم دیر نیست و می تواند نظرات خود را اعلام کنند .

۱۳۹۴/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...