نسخه چاپی

محمد نوری: الهلال تیم اول آسیاست

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید اولویت اول و آخرش در ایران پرسپولیس است.

به گزارش نما به نقل از ایسنا، محمد نوری درباره دیدار پرسپولیس مقابل الهلال عربستان اظهار کرد: این بازی یکی از سخت‌ترین بازی‌های پرسپولیس در این فصل است. چشم امید همه ایران به این بازی است. ما باید مقابل تیم اول عربستان و شاید تیم اول آسیا به میدان برویم.

وی افزود: خدا را شکر که بازی رفت را برده‌ایم و با یک اندوخته به عربستان می‌رویم. ان‌شاءالله که نتیجه خوبی در عربستان رقم بخورد.

او در پاسخ به این سوال که آیا برد یک بر صفر حاشیه امن خوبی برای پرسپولیس خواهد بود گفت: نمی‌توان گفت با این برد حاشیه امنی داریم اما نسبت به الهلال جلوتر هستیم. اگر بتوانیم در آنجا هم یک گل به این تیم بزنیم کارمان راحت‌تر خواهد شد.

محمد نوری اضافه کرد: خدا به من لطف کرد و باعث شده امسال خیلی خوب کار کنم و به تیم کمک کنم. تمرین‌های خوبی را انجام دادم و به موقع هم استراحت کردم و سعی کردم شرایط بدنی‌ام را طوری نگه دارم که در طول فصل به تیم کمک کنم. خدا را شکر که توانستم این کار را انجام بدهم. البته باید بگویم تمرین‌های اضافه هم برای آمادگی بدنی‌ام انجام داده‌ام. امیدوارم سال آینده در هر تیمی بازی می‌کنم همین آمادگی را داشته باشم.

او در پاسخ به این سوال که برنامه‌ات برای فصل بعد چیست و آیا در پرسپولیس می‌مانی یا خیر گفت: من با پرسپولیس قرارداد ندارم اما اولویت اول و آخر من در ایران پرسپولیس بوده است. یکی دو پیشنهاد خارجی از کشورهای عربی دارم که خیلی جدی است. اما همه آن‌ها را گذاشته‌ام آخر فصل درباره آن‌ها تصمیم بگیرم.

۱۳۹۴/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...