نسخه چاپی

تصادف مرگبار در محور هراز

یك مرد و یك زن از سرنشینان خودروی سواری در دم جان باختند و دیگر سرنشین خودروی زانتیا با جراحت سنگین به بیمارستان 17 شهریور آمل انتقال یافت.

به گزارش نما، علی نوری‌پور در گفت‌وگو با ایسنا، بیان کرد: برخورد دو خودروی زانتیا و خودروی کامیون متعلق به یکی از پیمانکاران تعریض محور هراز 2 کشته و یک زخمی در پی داشته است. این حادثه در ساعت 15 و 15 دقیقه دیروز اتفاق افتاد.
تصادف مرگبار در محور هراز

رئیس اداره راه و شهرسازی لاریجان مازندران با اعلام اینکه سرعت زیاد و عدم کنترل خودروی سواری در پیچ جاده منجر به تصادف شده است، افزود: یک مرد و یک زن از سرنشینان خودروی سواری در دم جان باختند و دیگر سرنشین خودروی زانتیا با جراحت سنگین به بیمارستان 17 شهریور آمل انتقال یافت.

نوری‌پور یادآور شد: خودروی سواری زانتیا در حال حرکت به سمت آمل با کامیون یکی از پیمانکاران تعریض محور هراز در حال عبور به سمت مناطق بالادست لاریجان برخورد شدید کرد.

این تصادف در کیلومتر 45 جاده شریانی هراز حوالی منطقه پنج‌آب رخ داد. پس از این تصادف خودروی زانتیا دچار آتش‌سوزی شد. علاوه بر عوامل راهداری، ماموران نیروی انتظامی، جمعیت هلال احمر، پلیس راه و اورژانس بلافاصله در محل حادثه حاضر شدند.

۱۳۹۴/۳/۴

نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...