نسخه چاپی

بازخوانی فعالیتهای ستاد بازسازی عتبات عالیات در وزارت نیرو

عکس خبري -بازخواني فعاليتهاي ستاد بازسازي عتبات عاليات در وزارت نيرو

رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات در وزارت نیرو گفت: فعالیتهای پیشین و اقدامات پیش روی این ستاد در همایش دو روزه ای بررسی می شود.

به گزارش نما به نقل از روابط عمومی ستاد بازسازی عتبات عالیات، راحمی در این باره گفت: این همایش با حضور وزیر نیرو، رییس ستاد بازسازی عتبات عالیات کشور ، مسئولین و کارکنان 6 و 7 خرداد ماه در ساختمان وزارت نیرو در تهران برگزار خواهد شد.
وی با بیان محورها و اهداف این گردهمایی افزود: در طول چند سال گذشته این ستاد تلاش کرد تا نسبت به جذب نذورات، ارسال تجهیزات مرتبط و اجرای پروژه ها اقداماتی را از جمله احداث پستهاي ثابت 132/33 كيلوولت و 33/11 كيلوولت غرب كربلا ، كوفه ، الجميعه و العسكري به همراه پست سیار برق در کربلا و ارسال آب شیرین کن، دیزل ژنراتور و تجهیزات روشنایی مورد نیاز حرمها و احداث نیروگاه حیدریه در نجف اشرف به ثمر برساند که بررسی کم و کیف این فعالیتها محور اصلی همایش است.
وی افزود: برپایی نمایشگاهی از پروژه های اجرا شده و در دست اقدام و برگزاری کارگاه های مرتبط از جمله برنامه های جنبی این همایش است.
لازم به ذکر است که دفتر ستاد بازسازی عتبات عالیات در وزارت نیرو از دفاتر فعال ستاد در ارگانها محسوب می شود که پروژه هایی چون احداث پستهای برق و نیروگاه حیدریه را در اعتاب مقدسه پیگیری نموده است.


۱۳۹۴/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...