نسخه چاپی

دردسر باشگاه تركیه‌ برای لیگ ایران +عكس

باشگاه تركیه به علت صدور ITC جعلی برای بازیكن خارجی راه‌آهن موجب دردسر در فوتبال ایران شد.

به گزارش نما به نقل از راه داناپرونده مارتین موتومبا یکی از پر سروصداترین پرونده‌های این فصل فوتبال ایران بود که در نهایت کمیته انضباطی در مورد آن حکم به محرومیت بازیکن سوئدی راه‌آهن داد.

اما همه دردسرها از باشگاه اردو اسپور ترکیه شروع شد و همان طور که در نامه که با سربرگ و امضا رئیس این باشگاه وجود دارد تاکید شده است که مارتین موتومبا در تاریخ 28 دسامبر 2014 قرارداد این بازیکن را فسخ کرده است و این نامه رسمی سر آغاز مشکلی بود که در فوتبال ایران بوجود آمد.
باشگاه ترکیه ای این نامه را برای صدور ITC در TMS خود به ثبت رسانده است و بر مبنای این نامه فدراسیون ترکیه‌ ITC موتومبا را برای فدراسیون ایران ارسال کرد و فدراسیون ایران هم آن را مورد تائید قرارداد که تخلف باشگاه اردو اسپور ترکیه و کار غیر حرفه ای این باشگاه آشکار شد و موجب مشکلاتی برای بازیکن و دو باشگاه در لیگ برتر ایران شد.
کمیته انضباطی فدراسیون ایران این رضایت نامه را که در آن به صراحت موتومبا را در 28 دسامبر بازیکن آزادی اعلام می کند که قراردادش را با باشگاه ترکیه ای فسخ کرده است را مخدوش تشخیص می دهد و برای بازیکن محرومیتی در نظر می گیرد.
این رضایت نامه کاملا نشان می دهد که باشگاه راه آهن و فدراسیون به اعتبار این نامه که در TMS از سوی اردو اسپور ثبت شده است مجوز بازی این بازیکن را صادر کرده اند و حداقل این رضایت‌نامه نشان می دهد باشگاه راه آهن و فدراسیون فوتبال اطلاعی از تخلف باشگاه ترکیه نداشته اند.

13940304000426_PhotoL.jpg

۱۳۹۴/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...