نسخه چاپی

بررسی پرونده مدیرعامل سابق ستاد سوخت و باشگاه ورزشی

سخنگوی قوه قضاییه از ادامه رسیدگی به پرونده مدیرعامل ستاد حمل و نقل سوخت در دادسرای تهران خبر داد.

به گزارش نما، حجت‌الاسلام محسنی اژه‌ای در ادامه هفتاد و نهمین نشست خبری خود با اصحاب رسانه در پاسخ به سوالی درباره پرونده مدیرعامل سابق ستاد حمل و نقل و سوخت که دوره‌ای نیز مدیر عامل یکی از باشگاه‌های ورزشی نیز بود، گفت: کارهای بسیار زیادی برای به ثمر رسیدن این پرونده به کمک وزارت اطلاعات انجام شد و افراد زیادی هم در قالب متهم و مطلع مورد بازجویی قرار گرفتند.

وی افزود: اما این پرونده همچنان در مرحله دادسرا قرار دارد و برای آن هنوز حکمی صادر نشده است.

وی درباره علت طولانی شدن رسیدگی به این پرونده گفت: در برخی از پرونده‌ها به دلیل نیاز به انجام کار کارشناسی رسیدگی به پرونده‌ها به کندی انجام می‌شود که این موضوع امری طبیعی است و در این پرونده نیز کارهای اینچنینین در حال انجام است.

وی در پاسخ به سوالی مبنی بر اینکه اگر سایتهای خبری یا وبلاگ‌های شخصی اقدام به انتشار کامنتی کنند که محتوای مجرمانه داشته باشد آیا کامنت گذار یا منتشر کننده آن متهم یا مجرم هستند، گفت: اگر محتوای کامنت مجرمانه باشد هر دو نفر مسئول هستند.

وی افزود: براساس قانون مطبوعات در این گونه موارد هم مدیر سایت و هم معاونین و مباشران و فردی که کامنت گذاشته مجرم هستند که در بسیاری از موارد هم شناسایی فرد کامنت‌گذار سخت نبوده و به راحتی امکان‌پذیر است.

۱۳۹۴/۳/۴

اخبار مرتبط
نظرات کاربران
نام :
پست الکترونیک:
نظر شما:
کد امنیتی:
 

آخرین اخبار...